The Stig Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Siste oppdatering før Cataclysm er klar. Les mer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nå kom vel strengt tatt patchen på onsdag i denne uka, så å si at "den siste oppdateringen før tilleggspakken nå er klar." blir vel muligens litt feil? Uansett, World of Warcraft er gjenfødt på nytt. Det er helt utrolig hvor kult det er å utforske de ny-gamle områdene. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Gleder meg til Cataclysm. Slik resultat har blitt til nå, så glederjeg meg faktisk til å levle 1-60! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Nå kom vel strengt tatt patchen på onsdag i denne uka, så å si at "den siste oppdateringen før tilleggspakken nå er klar." blir vel muligens litt feil? Flau bommert det der, slik jeg leste kilden ville ikke oppdateringen komme før neste uke. Uansett, har fikset artikkelen slik at den gjenspeiler at oppdateringen er sluppet til spillerne. Takk for tips Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Huff merker det frister, men mine dager i Azeroth er nok over. Endret 26. november 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 IMponerende at et så gammelt spill fortsatt holder koken. Men Blizzard tjener vel såpass grovt på det at de kan drive på i årevis enda Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Blizzard kan nokk drive på lenge siden dette ble en såppas stor gullgruve.. At de klarte å hekte så mange spillere, og samtidig tar 100kr måneden er jo egentlig ganske imponerende.. Er selv bare glad jeg aldri begynte å spille.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 At de klarer å hekte så mange spillere, og samtidig tar 100kr måneden er jo egentlig ganske imponerende.. Fix'd Uansett, elsker den nye oppdateringen. Har aldri hatt det så gøy med å levle som jeg har nå. Orgrimmar føles for en gangs skyld skikkelig badass ut og jeg fyker rundt i Azshara og har det ufattelig festlig. Så mange herlige nye oppdrag og what not, er bare rett og slett mektig imponert over hva Blizzard har fått til. Gleder meg som en liten unge til Cataclysm kommer nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Gleder meg ekstremt! Kjøper nye PCdeler i skrivende sekund for å få ha en PC som vil dra dette spillet på høyere grafikk enn low Får se hvor mange chars jeg orker å levle opp, men blir vel rogue og priest først, så pala for å ha en gullgruve etterpå (mining og jewelcrafting) da leatherworking og engineering 100% er ganske så dyrt å levle uten noen gatherprofession.. Lenke til kommentar
fend Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 orc mage skal bli sykt fett, men patchen tar år å laste ned D:< Lenke til kommentar
svenka Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Noen som har greie på om pakken vil kreve mer av pcen, ram osv? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 I utgangspunktet så krever ikke Cataclysm noe mer av maskinen din, de som har 20FPS på laveste innstillinger vil nok ikke se noen merkbar forverring med Cataclysm, men kravene for å kjøre ting på maksimale innstillinger øker nok, for det første må du jo ha et DirectX11 kompatibelt skjermkort om du vil ha aktivert DirectX11 og for det andre så krever de nye vanneffektene og det å ha max view distance med de nye teksturene mer enn tidligere. Så det blir jo litt ja og nei, tror minste kravene blir det samme men for å kjøre ting på max så må du nok ha kraftigere maskin enn tidligere. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har begyndt å levle en ny character etter patchen, og har kommet til level 22. Må si at det er en ENORM forbedring i questene i Durotar -> Northern Barrens. Lurer du på å returnere til World of Warcraft, gjør det nå! Oppdragene er spennende og du føler at du hjelper til i mye større grad enn før med disse "gå og drep 10 av <insert mob>". World of Warcraft har aldri vert så bra som det er nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg slenger meg på espen88 sitt utsagn. Har fullført Elwynn Forest, Westfall, Redridge Mountains, Duskwood, Northern Stranglethorn samt Stranglethorn Cape. Herre min hatt for noen utrolige quests du får tak i i hvert område! Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Blir verden noe mer forandret enn det den er å 7 desember? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Eneste som skjer 7 desember er at Worgen, Goblin og områdene opp fra 80 til 85 åpnes opp. Samt Archeology og noe slikt. Verdenen forandres ikke noe mer. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 rar lansering synes jeg. Skulle ha venta med å forandre verden til 7 desember! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er både for å fjerne bugs samt få en roligere lansering enn om alt hadde kommet på en og samme dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gaahhhh, jeg kjenner at jeg er så sjukelig sugen på å kjøpe meg en måned eller to. Men, blir bare alt for hekta, så det kan ikke bli noe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg