Nessi Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Hei Har i den siste tiden merket noe rart med lyden, før var det litt skurring, som jeg "trodde" jeg hørte men gjorde ikke mer med saken, den ble borte litt så glemte det. Har nå nytt lydkort i pc, og i dag merker jeg den skikkelig. Skurrer ikke konstant med veldig ofte. Nå har jeg Opera, Microsoft Word, Spotify og Msn oppe å går. Og i det jeg trykker nye faner på opera skurrer alt MYE verre. Virker som lyden skurrer og blir "treigere" i det jeg bruker maskina. Hvordan dette er mulig vet jeg ikke. Maskin specs: cpu:Intel i7 920 osdisk: raptor 150gb gfx: ati radeon 5870 minne: 6gb kinstong 2000mhz ddr3 (husker ikke helt eksakt) lydkort: asus xonar essensce stx psu: Mist 800w os: windows 7 pro Noen som har peiling på dette? Endret 26. november 2010 av Nessi Lenke til kommentar
IonNight Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei Har i den siste tiden merket noe rart med lyden, før var det litt skurring, som jeg "trodde" jeg hørte men gjorde ikke mer med saken, den ble borte litt så glemte det. Har nå nytt lydkort i pc, og i dag merker jeg den skikkelig. Skurrer ikke konstant med veldig ofte. Nå har jeg Opera, Microsoft Word, Spotify og Msn oppe å går. Og i det jeg trykker nye faner på opera skurrer alt MYE verre. Virker som lyden skurrer og blir "treigere" i det jeg bruker maskina. Hvordan dette er mulig vet jeg ikke. Maskin specs: cpu:Intel i7 920 osdisk: raptor 150gb gfx: ati radeon 5870 minne: 6gb kinstong 2000mhz ddr3 (husker ikke helt eksakt) lydkort: asus xonar essensce stx psu: Mist 800w os: windows 7 pro Noen som har peiling på dette? Jeg kan ha litt av det samme problemet med vet ikke om mitt råd hjelper deg. Min maskin lager en zummelyd, den zzzZZZzzz stille i 1 sek zzzZZZzzz osv. Så jeg bare dulter borti den, jeg har pleid og ha maskina stående på to donald pocket bøker en foran og en bak, det pleier å dempe litt. problemet ditt kommer når du åpnet faner, det er litt hard. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har du vurdert å åpne sidepanelet når lyden kommer? Jeg tror det kommer av harddisken, eller vibrasjoner i viftene i kabinettet mot kabinettveggen som skaper disse problemene. Lenke til kommentar
IonNight Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har du vurdert å åpne sidepanelet når lyden kommer? Jeg tror det kommer av harddisken, eller vibrasjoner i viftene i kabinettet mot kabinettveggen som skaper disse problemene. jeg har sidepanelet åpent hele tiden for lufting, så slipper jeg og støvsuge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå