madlak Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg har en utrolig treig iPhone 3g 8GB. Jeg har ingen sanger, ingen videoer, 10 programmer og såvidt noen bilder. Problemet er at den er så treig fra jeg låser den opp fra standby. Det er egentlig umulig å spille på den.. Jeg har en iPod 8GB 2Gen, med 58 programmer, og den kjører spill uten lagg.. Noe jeg kan gjøre med iPhonen for at den skal ikke bli så treig? - Chris Lenke til kommentar
Newton Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvilken versjon av iOS har du installert? Oppdatert til versjon 4.2, som kom for få dager siden? Lenke til kommentar
madlak Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Tror jeg har versjon 4.1. Funker iPhonen raskere med 4.2? - Chris Lenke til kommentar
Newton Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tror jeg har versjon 4.1. Funker iPhonen raskere med 4.2? - Chris Det sies så... http://crave.cnet.co.uk/mobiles/ios-42-speeds-up-iphone-3g-50001710/ Lenke til kommentar
madlak Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 iPhonen er fortsatt treg.. -.- Føler at den er litt raskere, men ikke mye. Noe mer jeg kan gjøre? -Chris Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 iPhonen er fortsatt treg.. -.- Føler at den er litt raskere, men ikke mye. Noe mer jeg kan gjøre? -Chris Oppgradere til en nyere telefon. Da jeg hadde 3G var også jeg irritert over hvor treg den faktisk var.. Lenke til kommentar
kans Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 KAST DRIITEN OG KJØP DEG ANDRIOD!!! 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har du gjenopprettet den enda? Men først kan du teste en "hardreset". Hold hjemknappen og powerknappen inne til eplelogoen kommer til syne, da skal visstnok telefonen laste inn operativsystemet på nytt. Dette hjalp på min da 4.0 kom. (Godt mulig den gjorde dette av seg selv da du oppgraderte til 4.2 men sikkert verdt et forsøk likevel ) 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 KAST DRIITEN OG KJØP DEG ANDRIOD!!! "Kaster iPhone 3g, kjøper HTC wildfire, problemet blir verre." Lenke til kommentar
kans Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) KAST DRIITEN OG KJØP DEG ANDRIOD!!! "Kaster iPhone 3g, kjøper HTC wildfire, problemet blir verre." Greit ! Du tok meg der -bøyer seg i støvet- dog det er jo ikke sikkert Wildfire er tregere en hans tlf! Edit: KAST DRITTEN OG KJØP DEG ORDENTLIG ANDROID!! Endret 1. desember 2010 av Kans92 Lenke til kommentar
madlak Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg skulle gjerne kjøpt jeg iPhone 4... Men det koster litt mer og:p Hardreset fungerte dessverre ikke heller.. Jeg ville aldri kastet iPhonen min og kjøpt en Android.. ALDRI! - Chris Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvis du har foretatt en hardreset, og gjenopprettet telefonen din uten noen bedring, kan du jo prøve å gjenopprette den som ny enhet og se om det hjelper. Blir den bra da vil det jo si at noe var korrupt i det forrige oppsettet. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvis problemene fortsatt vedvarer etter å ha satt den opp som en ny enhet, så kan du vurdere å nedgradere til OS 3.1.3: http://www.macworld.com/article/152428/2010/06/roll_back_iphone_3g.html Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skulle gjerne kjøpt jeg iPhone 4... Men det koster litt mer og:p Hardreset fungerte dessverre ikke heller.. Jeg ville aldri kastet iPhonen min og kjøpt en Android.. ALDRI! - Chris why? gleder med til å høre grunnen Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Må man virkelig oppgi en grunn for å ikke ville nedgradere til android? Men fra spøk til revolver. . . har noe hjulpet på tregheten enda? Lenke til kommentar
madlak Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 @ b3ndik 1 AppStore 2 Bedre utseende 3 Lettere å bruke Andre vil nok bare helt uenig, men det er dessverre ikke mitt problem.. - Chris 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå