Tobko1235 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei! Når jeg bruker datamaskinen så lagger den når jeg skroller nedover en internett side. var en som sa jeg kansje trengte en skjermdriver eller no. Er det noen som vet hvilken skjerm driver jeg skal laste ned for en Dell Dimension 5100? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Gjelder dette en bestemt side eller alle sider ? Lenke til kommentar
Tobko1235 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Gjelder dette en bestemt side eller alle sider ? Dette gjelder alle sider. Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg husker jeg var borti loe lignende en gang ved bruk av mouse-wheel. Da var det manglende mus-drivere som var problemet. Har du sjekket at de er riktig installert? Lenke til kommentar
Tobko1235 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg husker jeg var borti loe lignende en gang ved bruk av mouse-wheel. Da var det manglende mus-drivere som var problemet. Har du sjekket at de er riktig installert? Aner ikke hvordan jeg gjør det. Men det skjer selom jeg trykker på den nedover pilen i høyre hjørne. Endret 3. desember 2010 av Tobko1235 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg gjorde system restore np, nå har jeg det samme problemet..når jeg skroller, eller skriver, lagger det hvitt. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Finn ut hvilket skjermkort du har, finn driveren til det skjermkortet. installer den så er problemet antageligvis fikset. Har ikke noe med skjermen og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå