arnesen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Heisann! Er noen som har erfaring med NAS og hvordan det er å bruke PS3 media server på denne? Jeg har en PS3 og er fornøyd med hvordan denne fungerer med PS3 media server. Lenke til kommentar
Varj Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er generelt trøblete å installere ps3 media server direkte på nas'en. Samt at nas'ene sjeldent har cpu nok til å transcode hd-materiale slik at ps3 forstår signalet. Men du kan jo alltids fortsette med din nåværende ps3 media server installasjon, og bare lese data fra nas. Lenke til kommentar
arnesen Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Ok, tenkte meg vel det, siden filene stort sett må transkodes til ps3 format. Kanskje jeg får insvestere i en NAS + D-links Boxee box eller liknende. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kjører PS3 media server gjennom en virtuell FreeNAS server. Fungerer utmerket. Men selvsagt er HW-en annerledes en dedikerte NAS servere av typen som D-link osv selger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå