jfkleven Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Har akkurat kjøpt meg ny pc, men har litt problemer med, Asus a7n8x deluxe og 3connect radeon 9600. Først la jeg inn nvidia driverne fra asus-sidene - uten problemer. Når jeg skal legge inn de nyeste catalyst driverne til skjermkortet, får jeg besked om at programmet ikke finner inf-driverne, og det kommer opp et tips, om at jeg burde legge inn skjermkortet som standard vga-kort, for at installasjonen kan fortsette. Hva er galt? Mest irriterende at at jeg irriterer meg over å ikke ha kjøpt et geforce kort isteden :oops: Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har ikke noe erfaring med ati, men har du prøvd å legge inn standard vga driver og så legge inn den driveren du prøver på? Det er ikke uvanlig at det er måten og gjøre det på. Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har prøvd det, men jeg får ikke alternativet til å legge kortet som standard vga driver. De eneste driverne jeg får som alternativ er ati sine drivere! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Kanskje du skulle ta en titt på disse innstallasjonsveiledningene. http://mirror.ati.com/support/installation/radeon.html Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvilket operativsystem bruker du? Her er hvertfall driveren til xp eller til win 2000 som du skal bruke til hovedkortet. Driveren til skjermkorte finner du her (catalyst 3.5) Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Bruker winxp. Det første jeg gjorde, var å legge inn de nyeste nvidia driverne, så lastet jeg ned nyeste catalyst driverne fra ati side sider, og startet programmet. Men jeg får fortsatt samme feilen; programmet finner ikke inf-driverne, og at jeg må sette skjermkortet til standard vga-kort, noe jeg ikke får til.. Lenke til kommentar
ZeoviZ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvis du avinstallerer driveren du har lagt inn; Skjermegenskaper-Kort-Egenskaper-Driver-Avinstaller driver, så blir windows nødt til å bruke standard VGA-driver. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 du kunne jo prøvd å formatere en gang til og legge inn alle driverne på nytt Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har avinstallert driverne, men problemet er at windows ikke legger driverne som standard vga-drivere under skjermkort, men under ukjent enhet, som bare skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå