lysbryter Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 En kamerat av meg kjøpte mobil (Nokia 3310/30 tror jeg) som er låst til Telenor. Han har nå fått kode for å låse opp telefonen, men vet ikke hvor han skal taste inn den, og spurte meg... Men jeg vet faktisk ikke på stående fot hvor han gjør det. Jeg sa han kunne prøve å sette inn et ikke-Telenor-simkort og se om det kom opp automatisk, noe det ikke gjorde. Noen som vet? (Han skal selvsagt bytte til Chess, forresten ) Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg gjorde dette med en eldgammal telefon for noen år tilbake. Når jeg prøvde å slå på telefonen med et sim-kort den ikke godtok ble jeg bedt om å taste inn koden for å låse den opp.. såpass enkelt var det.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg gjorde også det samme med min gamle Philips Twist for noen år siden, men som jeg skrev i den første posten har han prøvd samme framgangsmåte uten hell. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 #pw+operatørlåskoden+1# alternativt #pw+operatørlåskoden+7# For å få frem +, p og w på telefonen taster du stjernetasten henholdsvis to, tre og fire ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå