Gå til innhold

projektor i stuen

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har kanskje planer om å sette opp en projektor i stuen ettersom vi kjøpte en 52 " men mor i huset var mye mer glad i 32" så nå vil hun kaste den ut.

Da tenkte jeg at en projektor kunne være løsningen...

har rundt 17 500 kr i budsjett i tilfelle.

Har sett på sånn projektor lift, men fant ut at det ble litt vel dyrt.

Går vell han å pakke den fint inn i en kasse, går ikke det greit? lerretet har jeg og kanskje tenkt å bokse inn men jeg er ikke helt sikker ennå på hvordan sånt å skjule projektor og lerret fungerer :innocent:

takker for alle svar om hvordan jeg kan skjule og hvilken projektor jeg skal ha, bør være litt lyssterk ettersom det er vinduer på hele bakveggen.

Har persienner da men vet ikke hvor mye det funker. :whistle:

mvh håpefull olahe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs til bruk. Om du har tenkt å se på TV, eller film om dagen osv, bør du være klar over at rommet skal helst være lystett. Projektorer er svært følsomme til lys. Du kan selvsakt få tak i som tåler mer lys, men disse er langt utenfor ditt budget.

Du never mye vinduer...så du kommer til å slite litt, med mindre mor di har lyst å ha svarte og tunge gardiner i stuen.

Jeg har brukt projektorer i ca15 år, og har heller gått over til TV. Siden "kinorommet" har blitt stuen.

Tenk deg godt om før du gjør dette. Du kan få en 60" plasma for den prisen, noe som gir langt bedre bilde enn en projektor til samme pris.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...