Gå til innhold

Sharia.no - en trist og forkastelig side?


Anbefalte innlegg

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem! Islam er ufeilbarlig.

Jeg spør igjen Jeg;

Hvordan kan Islam være ufeilbarlig når det er så mange falske muslimer der ute?

Du innrømmer jo at det er feilbarlige muslimer der ute, men hvordan er det mulig når troen de følger er ufeilbarlig?

 

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem!

Islam er ufeilbarlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem!

Islam er ufeilbarlig.

 

Det er Gud som har skapt Koranen & skapt universet. Gud har skapt både natur regler & Koran regler.

 

Dette sier ALT om pease2 for mitt vedkommende... Alt jeg ser er en mann som tror at påstander i en gammel bok er sannhet fordi boka hevder å være sannhet... Slike mennesker er for meg noe av de mest uærlige mennesker som finnes nettopp fordi de ikke selv skjønner at de ikke er ærlige i sin tilnærming til noen sannhet....

 

Men han om det. Godt gjort å forbli så ignorant i et samfunn som norge da, men det er vel derfor han må filtrere alt også.... Sannhet betyr INGENTING for mennesker som pease2, de vet ikke engang hve sannhet betyr om det hadde hoppet opp fra bakken og bitt dem i ræva.... I så måte er det mest synd på dem og det hadde vært helt greit om de løp igjennom livet så ignorante som kjøpe brød for mitt vedkommende, det er bare det at før eller senere MÅ pease2 og hans likesinnede ut og prakke dette vissvasset de tror på på opplyste folk og siden ingen opplyste mennesker tror at påstander i en dødskult ideologi er noen form for sannhet ligger veien åpen for at pease2 en gang i fremtiden stropper på seg en bombe vest og putter spiker og kulelagre og rottegift i lommene for å "overbevise" oss opplyste mennesker om at islam er "veien" å gå og den eneste sannhet.....

 

Synd at pease2 og hans likesinnede ignoranter ikke aner hva sannhet er syntes jeg..... For det kunne spart mange uskyldige menneskeliv det!!

men du har ikke gått gjennom den , hvordan kan du da bedømme den for å ha kommet med påstander uten å studere innholdet ,du har stort sett bare hørt OM den, eller lest noen usammenhengende verser her og der. men du har ikke STUDERT innholdet. de som har studert innholdet sier ikke det samme som deg. så sjekk deg selv for feil sier jeg.

 

ignorant,

Ordet faller egentlig på deg etter mitt perspektiv. jeg er ikke ignorant fordi jeg har akseptert veiledelsen fra Gud. Jeg er ikke ignorant fordi jeg sier at Gud finnes selvom vil lever 2011, for uansett hvilket år vi er i så er Gud der! . Gud er den første & den siste! Ingenting er sammenlignet med Gud. Jeg er ikke ignorant hvis jeg sier at alle skal dø en gang , det har historien bevist om du ikke tror på det Gud sa at vi skal settes i test så skal vi tilbake til Gud.

Jeg er ikke ignorant hvis jeg sier at veiledelsen er en sannhet for det ser jeg rett og slett! jeg "tror" ikke men jeg ser det! det fins utrolig mange kjæretegn på at Gud finnnes! bare i Koran er det over 6000.

 

"han må filtrere alt også"

Jeg gjør det når jeg ser at en gjentar det samme selvom jeg hadde besvart det, det å komme videre er viktig det og. filtrerer hvis jeg mener at det er bortkasta tid, og det har jeg retten til like mye som du har.

 

"Sannhet betyr INGENTING for mennesker som pease2"

la det bli : Sannhet betyr ALT for mennesker som pease2.

 

"MÅ pease2 og hans likesinnede ut"

rasehat?

 

Jeg er ganske fredlig sålenge du er mot meg , forbeholder retten min til selvforsvar dersom en angriper meg/mine idiologier. & det mener jeg alle skal få lov til.

Jeg har ikke begynt med noen som helst konflikter det kan du sjekke. alt som virka strengt tatt var jo svar på noe tidligere noen skrev.

 

"dødskult ideologi"

fra ditt perspektiv.

 

 

"gang i fremtiden stropper på seg en bombe vest og putter spiker og kulelagre og rottegift i lommene for å "overbevise" oss opplyste mennesker om at islam er "veien" å gå og den eneste sannhet..... "

Som sagt , du kan tro mye rart fordi du er kunskap løs angående det du snakker om..

er jo sånne som deg som skaper konflikter & hat blant folk når du sier sånt.

 

Mitt relegion tillater meg ikke å bære en bombe & bombe uskyldige liv. det at noen har gjort det er dems eget problem med Gud. men mitt relegion tillater meg ikke det. for det å ta livet av et menneske er som å ta livet av hele menneskeheten. så når du kommer & påstår at jeg kan gjøre noe slikt mener jeg at du skal studere hva du egentlig sier før du sier det.

Endret av peace2
Lenke til kommentar

men du har ikke gått gjennom den , hvordan kan du da bedømme den for å ha kommet med påstander uten å studere innholdet ,du har stort sett bare hørt OM den, eller lest noen usammenhengende verser her og der. men du har ikke STUDERT innholdet. de som har studert innholdet sier ikke det samme som deg. så sjekk deg selv for feil sier jeg.

Har du studert evolusjonsteorien før du sier at den er feil? Har du studert astrofysikk før du sier noe om hvordan universet fungerer? Har du studert geologi før du sier hvor gammel jorda er?

 

Folk flest har ikke tid til å studere et hvert felt, men vi lærer jo mye grunnleggende fakta på skolen. Det står ikke i religionsboka at Islam er den sanne religion. Ingen professorer ved universiteter påstår at Islam er bevist eller fakta. Det er det bare du som gjør, og du har vel ingen utdanning?

 

Faktisk så studeres koranen av kjempemange mennesker i Norge og i universiteter over hele verden. Ingen har kommet fram til at det som står der er sannhet. Dersom koranen var det du sier den er ville vi hørt om det nå. Det virker som om koranen er for deg det religiøse skrifter er for religiøse.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

men du har ikke gått gjennom den , hvordan kan du da bedømme den for å ha kommet med påstander uten å studere innholdet ,du har stort sett bare hørt OM den, eller lest noen usammenhengende verser her og der. men du har ikke STUDERT innholdet. de som har studert innholdet sier ikke det samme som deg. så sjekk deg selv for feil sier jeg.

Har du studert evolusjonsteorien før du sier at den er feil? Har du studert astrofysikk før du sier noe om hvordan universet fungerer? Har du studert geologi før du sier hvor gammel jorda er?

 

Folk flest har ikke tid til å studere et hvert felt, men vi lærer jo mye grunnleggende fakta på skolen. Det står ikke i religionsboka at Islam er den sanne religion. Ingen professorer ved universiteter påstår at Islam er bevist eller fakta. Det er det bare du som gjør, og du har vel ingen utdanning?

 

Faktisk så studeres koranen av kjempemange mennesker i Norge og i universiteter over hele verden. Ingen har kommet fram til at det som står der er sannhet. Dersom koranen var det du sier den er ville vi hørt om det nå. Det virker som om koranen er for deg det religiøse skrifter er for religiøse.

om evolosjons teorien skulle stemme er Gud bak det. men Adam var ikke en Ape

Jeg er studerer på høyskole, selv du anser meg som kunskapsløs fordi jeg er muslim. jeg er ganske fornøyd med mine karakterer på skolen. alt jeg studerer beviser meg egentlig bare hvor nøyaktig & allmektig Gud er.

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem! Islam er ufeilbarlig.

Jeg spør igjen Jeg;

Hvordan kan Islam være ufeilbarlig når det er så mange falske muslimer der ute?

Du innrømmer jo at det er feilbarlige muslimer der ute, men hvordan er det mulig når troen de følger er ufeilbarlig?

 

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem! Islam er ufeilbarlig.

Å gjenta posten jeg spurte noe ved besvarer meg ikke, hvis det er det du tror.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem! Islam er ufeilbarlig.

Jeg spør igjen Jeg;

Hvordan kan Islam være ufeilbarlig når det er så mange falske muslimer der ute?

Du innrømmer jo at det er feilbarlige muslimer der ute, men hvordan er det mulig når troen de følger er ufeilbarlig?

 

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem! Islam er ufeilbarlig.

Å gjenta posten jeg spurte noe ved besvarer meg ikke, hvis det er det du tror.

Muslimer er mennesker , islam er Relegion. Mennesker gjør feil de kan velge om de vil følge islam , de kan velge å ikke gjøre! men Islam er relegionen til Gud, relegionen til Allah. den allmektige.

Lenke til kommentar

jeg er ikke ignorant fordi jeg har akseptert veiledelsen fra Gud. Jeg er ikke ignorant fordi jeg sier at Gud finnes selvom vil lever 2011, for uansett hvilket år vi er i så er Gud der! . Gud er den første & den siste!

Faktisk er dette selve kjernen i hva som gjør deg ignorant. Skrekkelig formulert av deg som vanlig, men likevel ignorant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mennesker gjør feil de kan velge om de vil følge islam , de kan velge å ikke gjøre! men Islam er relegionen til Gud, relegionen til Allah. den allmektige.

Ikke alle muslimer er kvinneundertrykkende eller voldelige. Men hvis Islam kan føre til falske muslimer som er langt mye verre enn ikke-muslimske mennesker, så er Islam feilbarlig så det holder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mennesker gjør feil de kan velge om de vil følge islam , de kan velge å ikke gjøre! men Islam er relegionen til Gud, relegionen til Allah. den allmektige.

Ikke alle muslimer er kvinneundertrykkende eller voldelige. Men hvis Islam kan føre til falske muslimer som er langt mye verre enn ikke-muslimske mennesker, så er Islam feilbarlig så det holder.

 

Det er ikke Islam som fører dem til å bli falske , det er distansen dem har fra islam som fører til det. noen kan gjerne kalle seg muslim uten å lese hva som står i de enkleste & mest kjente versene i Koran. får du ikke poenget mitt der?

Lenke til kommentar
Det er ikke Islam som fører dem til å bli falske , det er distansen dem har fra islam som fører til det. noen kan gjerne kalle seg muslim uten å lese hva som står i de enkleste & mest kjente versene i Koran. får du ikke poenget mitt der?

Jo jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke du ser mitt poenget.

Hvordan kan Islam være ufeilbarlig når Islam gjør noen folk til dårligere mennesker enn mange ikke-troende?

 

Min distanse fra Islam er MYE lengre enn den til en hvilken som helst falsk muslim.

Men til tross for det så vil jeg påstå at jeg er et bedre menneske enn en hvilken som helst falsk muslim som finner belegg i Koranen for slår sin kone eller drepe andre mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det er ikke Islam som fører dem til å bli falske , det er distansen dem har fra islam som fører til det. noen kan gjerne kalle seg muslim uten å lese hva som står i de enkleste & mest kjente versene i Koran. får du ikke poenget mitt der?

Jo jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke du ser mitt poenget.

Hvordan kan Islam være ufeilbarlig når Islam gjør noen folk til dårligere mennesker enn mange ikke-troende?

 

Min distanse fra Islam er MYE lengre enn den til en hvilken som helst falsk muslim.

Men til tross for det så vil jeg påstå at jeg er et bedre menneske enn en hvilken som helst falsk muslim som finner belegg i Koranen for slår sin kone eller drepe andre mennesker.

Det er avhengig av kulturer , vaner & utfordringer. mange av dem føler seg svært undertrykket av vestens soldater. mange reagerer på at dems familie medlemmer blir drept av soldater for å ha sagt vi vil ha frihet. mange opplever å bli fengslet & straffet hardt. så de har andre grunner å eksplodere for. så kommer lave kunskapen om Islam itillegg som gjør at dem ikke vet hva som er lov og ikke.

 

her er noe som er typisk forbud i Islam. http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150201067436948&comments

 

Det er en vanlig grunn til det de gjør når dem ikke vet som mye om Islam.

Lenke til kommentar

mange av dem føler seg svært undertrykket av vestens soldater. mange reagerer på at dems familie medlemmer blir drept av soldater for å ha sagt vi vil ha frihet. mange opplever å bli fengslet & straffet hardt

Nå tenkte jeg mer på å dreping generelt, og ikke dreping av troppene til undertrykkende imperialister. Når utenlandske soldater kommer på "besøk" er det normalt med motstand og opprør uansett hvem som kommer og hvor de kommer ifra, og har ingenting med kun Islam og Midtøsten å gjøre. Æresdrap, lemlestelse, dreping av homofile samt utro kvinner, er rett og slett handlinger som ikke trenger å bli utført. Og det finnes muslimer som er enige med meg på akkurat det, men så har du de som er helt uenige og mener bastant at handlinger som de nevnt over er strengt nødvendige, og hva støtter de seg til når de sier slikt? Koranen.

 

Islam kan brukes til å forsvare grusomme handlinger, men hadde Islam vært ufeilbarlig hadde vel dette vært umulig?

 

så kommer lave kunskapen om Islam itillegg som gjør at dem ikke vet hva som er lov og ikke.
Men noen av de forsvarer sine handlinger ved å finne belegg for de i Koranen.

Hvordan ellers skulle muslimer få ideen til å steine homofile istedet for å bare la dem leve sitt eget liv?

 

Har ikke facebook-konto, så jeg får ikke sett videoen.

Endret av O3K
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke peace2 har lest koranen.

Hvis han har det, så har han ikke forstått den.

Hvis han har forstått den, så lyger han til oss.

 

koranen sier at vantro skal drepes:

http://quran.com/9/5

 

ikke-muslimer er de veste krek:

http://quran.com/8/55

 

Muslimer skal kaste terror i hjertene på vantro.

Hugg av dem fingrene og hugg av dem hodet.

http://quran.com/8/12

Det er et evig fiendskap og hat mellom muslimer og vantro:

http://quran.com/60/4

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem! Islam er ufeilbarlig.

Jeg spør igjen Jeg;

Hvordan kan Islam være ufeilbarlig når det er så mange falske muslimer der ute?

Du innrømmer jo at det er feilbarlige muslimer der ute, men hvordan er det mulig når troen de følger er ufeilbarlig?

 

Fordi muslimer kan følge om de VIL så de kan ta så mye feil de orker , men jo bedre dem følger islam jo færre feil gjør dem!

Islam er ufeilbarlig.

 

Er det riktig at menn i 50'årene gifter seg med 6'åringer?

 

Muslim_Marriage.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...