Jon-d Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Noen som vet hvor jeg kan registrer et domene gratis..? Ingen grunn til at et ledig domene skal koste noe, for det er det jo pr. def. ingen som eier! ...og når jeg da har mitt domene (f.eks etternavn.org) , hvordan kan jeg da få meg en e-mail adresse (pop-mail) som heter [email protected]? Jon Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Du kan få et ditnavn.tk domenne gratis. Da får du og med 5 mail alias. Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Et domene koster penger, for det første fordi du må betale en registreringsavgift til de som eier topdomenet, som .com, .net osv. Det andre som anntagelig registraren tar seg betalt for er oppføring i en DNS server. Ptomania Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg fikk nå uansett registrert mitt eget gratis domene med mail forwarding hos www.dot.tk. Jeg har nok ingen eier-rettigheter, men det jeg fikk var egentlig alt jeg var ute etter... Takk for tips! Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå