Gå til innhold

Abit + Abit = problemer i oppstarten

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg nytt skjermkort et ABIT Siluro GeForce 3 64mb. Tenkte det ville passe bra til mitt Abit KG7-raid hovedkort. Etter at jeg begynte å bruke det har jeg hatt litt problemer i oppstarten av maskinen. Når jeg slår på maskinen starter den som vanlig, men det skjer ingenting. Skjermen er svart og det lyser gult på lyset på skjermen. Må trykke noen ganger på restart knappen, før den starter sin vanlige prosedyre med å sjekke Ram, Cd-rom, tastatur o.s.v....

Når jeg først er kommet i gang er det ingen problemer med skjermkortet.

Er det feil på skjermkortet eller er det noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problemet helt til jeg kjøpte meg et chieftec tower med en vesentlig større strømforsyner enn den jeg hadde før. Vist du har overklokket prossesoren og det er en duron e.l, så kan det hende at du har tegnet for svakt med eventuellt blyanten når du låste opp prossesoren. Nå starter maskinen min uten problemer hele tiden.

Lenke til kommentar

Har 300 Watt's strømforsyning i et Miditower som er nesten helt nytt(høst 2001).

Har ikke overklokket maskinen min.

Hadde ikke problemer de første 2 dagene etter at jeg hadde satt i skjermkorte, men etter det har jeg hatt problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...