Jooakim Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hei, jeg sitter på en iMac med OS X 10.5 og har problemer med å scanne fra en HP Photosmart 2570. Når jeg bruker scanneprogrammet som følger med multiprinteren, får jeg opp en feil om at den ikke får kontakt med scanningsdelen av printeren, eller at den ikke ser at det er mulighet for scanning. Jeg leste litt her og lastet derfor ned programmet VueScan. VueScan fikk kontakt med scanneren og det virket som om den skulle klare å scanne - men jeg får bare opp et testbilde, mest sannsynlig fordi de vil ha $$$ for lisens. Derfor lurer jeg på om det er noen gratis scanneprogrammer som fungerer for OS X og for HP Photosmart. Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har du sjekket drivere på hjemmesiden? Der står det i alle fall link til drivere for OS X 10.6. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 "This installer is not compatible with the version of the operating system on your computer. It is compatible only with 10.6 and above." :----( Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen grunn til at du kjører 10.5? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Trenger du bruke noe mer fancy enn Image Capture? (Ligger i Applications-mappen din.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå