tigerdyr Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er svært misfornøyd med G25 og da jeg ikke klarer å skru av force-feedback'en, leter jeg etter et annet sett ratt og pedaler. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvorfor vil du skru av det?? Jeg har Driving Force Pro, er FF på det men mulig den er sterkere på G25. Bytter gjerne med deg jeg, eventuelt hva skal du ha for G25? Send meg en PM. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Hvorfor vil du skru av det?? Dels fordi jeg finner det helt urealistisk slik som den overtar styringen og nærmest fravrister meg kontrollen, men mest fordi det i mine øyne rett og slett ikke er gøy. Jeg kjøpte ratt for at jeg trodde det skulle bedre kontrollen i svingene ifht vanlig controller og gjøre det enklere å kjøre, men det stikk motsatte var tilfedet. Jeg er dog godt på vei til å fikse det selv da der ikke ser ut til å være noen ratt på markedet uten FF. Jeg åpnet kassa og fandt at jeg rett og slett bare kunne ta ut strømpluggen til de to motorer etter controlleren har initialiseret seg og da funker det som ønsket. Nå må jeg bare få laget en knapp så jeg enklere kan slå det på/av etter behov. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er da vel realistisk at det rister litt... Dessuten skal det gå ann å skru av FF... Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Dessuten skal det gå ann å skru av FF... Det er som regel ikke mulig - basert utifra de spill jeg har kunnet teste det på, var det kun ett spill som støttet å slå FF av. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Funker det ikke i det hele tatt uten strømadapter tilkoblet? Endret 29. november 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er enig at det på moderne biler ikke er så mye "force feedback" med servostyring og alt, så de har kanskje en tendens med å overdrive i spill. Force feedback'en burde heller fokusere på å gi deg nyttig informasjon, som når bakenden slipper, når noen kjører i deg, når du letter av et hopp, når det er humpete vei etc. Er ikke mye force som skal til, og synes GT-rattet er en bra balanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå