Gå til innhold

Dimme i førstegangstjenesten.

beastlyjunk

Anbefalte innlegg

Har nå vært inne i førstegangstjenesten i 6mnd. Etter legebesøk viser det seg at jeg har en muskelskade i leggen. Den kan som regel behandles med 6-7 timer hos fysioterapeut, om det ikke er kronisk. Jeg har også en kneskade, og MR-timen som ble bestilt er ikke før i februar.

Jeg har dog en ganske "grå" tjeneste, dvs jeg sitter på kontor (sambandssenter) mesteparten av tida.

Så til det jeg lurer på; kan dette være en gyldig grunn til å få dimma?

Ønsker kun seriøse svar. Ikke de der standard "militæret er bra, vær nå mann blabla...." svarene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsvaret plasserer deg hvis de finner deg tjenestedyktig der du trengs, så her er det ingen ønsker som spiller inn. Så hvis du fint klarer å sitte på en stol på kontoret så er du per definisjon tjenestedyktig!

MEN skyldes skadene tjenesten du er i, eller noen gang i tjenesten, har du en case, da kan du nesten gå vekk fra millitæret på dagen, det eller stikke til presten og fortelle deg hvor deppa du er fordi du har fått skaden i millitæret, men før jeg ville snakka med han ville jeg gått til en sosiolog, som skal sørge for at alle i førstegangstjenesten har det bra :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

....

det eller stikke til presten og fortelle deg hvor deppa du er fordi du har fått skaden i millitæret, men før jeg ville snakka med han ville jeg gått til en sosiolog, som skal sørge for at alle i førstegangstjenesten har det bra :)

Jeg har vært i Forsvaret en stund og lurer på hvor jeg finner denne sosiologen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...