Gå til innhold

Sony Ericsson X10 mini pro

Ces84

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg en sony ericsson x10 mini pro for litt over en uke siden. Har oppdatert den til det nyeste android programvaren. Men så har jeg litt problem med telefonen, jeg får koblet til det trådløse nettverket både hjemme og skolen men får hele tiden en feilmelding opp om at webpage is not available. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har prøvd det meste jeg kommer på som å gjenopprette til fabrikkinnstillinger, legge inn innstillinger for internett og mms på nytt, ta ut batteri,minnekort og sim-kort osv..

Ta kontakt om du vet noe om dette :)

På forhånd takk :)[/font][/font]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Kjøpte meg en sony ericsson x10 mini pro for litt over en uke siden. Har oppdatert den til det nyeste android programvaren. Men så har jeg litt problem med telefonen, jeg får koblet til det trådløse nettverket både hjemme og skolen men får hele tiden en feilmelding opp om at webpage is not available. Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har prøvd det meste jeg kommer på som å gjenopprette til fabrikkinnstillinger, legge inn innstillinger for internett og mms på nytt, ta ut batteri,minnekort og sim-kort osv..

Ta kontakt om du vet noe om dette :)

På forhånd takk :)[/font][/font]

Hvis du kobler den til WiFi.. Fungerer da f.eks. Markedet? I så fall ville jeg forsøkt å laste ned en ny nettleser, f.eks. Opera og testet med den om det fungerer da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...