aJens1 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hello! Lite problem, får ikke face tracking til å virke i GT5. Går til PS Eye settings og da virker kamera som det skal. Velger en premium bil og dash view men det funker ikke Noen tips??? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Prøvd arcade mode? Fungerer kun der.. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Nei det har jeg ikke testet.. Det var egentlig veldig skuffende at det kun støttes i Arcade mode, jeg spiller jo aldri det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Helt enig, burde vært uavhengig mode, men eller bare gjeldt hvem bil man satt i Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Mener å tro at du skal sitte i cockpit'en, som bare er tilgjengelig i premium biler.. Har ikke fått mitt GT5 enda, da jeg hadde noen flere spill med på bestillingen, så kan ikke teste selv.. :-/ Har også hørt at det holder å 'tilte' hodet på skrå, du trenger ikke svinge hodet til venstre, å se bort fra skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå