PotionPixie Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har hengt litt rundt på diskusjon.no en stund, og vil bare introdusere meg selv! Jeg er en jente på 17 som liker å spille fotball, har null kontroll på økonomien min, jobber på den fantastiske kjedebutikken Spar(</3), har høydeskrekk og er over gjennomsnittlig glad i Kaizers Orchestra. Min favorittspilleliste på spotify er for tiden denne som jeg fant på nettet når jeg kjedet meg. Har forøvrig lyst til å studere industriell økonomi på ntnu når jeg blir større Det var endel useless facts om meg. Hva med dere? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Velkommen. Velkommen. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Du skall hädanefter kallas Ingrid stickelbär. Välkommen. Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 stickelbär? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hehe. Hei på deg Ingrid Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Velkommen, bare og spørre vis det er noe. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 velkommen bare og si hei viss du lurer på noe Lenke til kommentar
Qinkle Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Velkommen til fellesskapet, har hengt en del på diskusjon.no en stund jeg også ^^ Tok steget og lagde meg account i går =) Sendt PM om det er noe ^^ Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Velkommen til fellesskapet, har hengt en del på diskusjon.no en stund jeg også ^^ Tok steget og lagde meg account i går =) Sendt PM om det er noe ^^ Velkommen yourself Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 stickelbär? varför inte? Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Kjekt å se at jeg ikke er alene om å være ny bruker her, Qinkle! Velkommen til deg også! Lenke til kommentar
VTW Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei og velkommen! Kan du forklare meg hva nøyaktig industriell økonomi er? Har tenkt på industriell design selv, men tviler på det ligner noe?! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Alltid like morsomt å se hvor mange flere svar en tråd får med en gang TS gjør det klart at vedkommende er hunkjønn. Endret 13. desember 2010 av Mr. Graves Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hei og velkommen! Kan du forklare meg hva nøyaktig industriell økonomi er? Har tenkt på industriell design selv, men tviler på det ligner noe?! Hvis jeg ikke tar helt feil er Industriell økonomi er en ingeniørutdannelse som også legger vekt på økonomi, slik at ingeniører skal lettere kunne kommunisere med de gutta som tar avgjørelsene. En av de tøffeste studiene du kan gå i følge rykter. Endret 13. desember 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
VTW Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så et slags bindeledd/talerør mellom sjefene og andre ingeniører? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du blir vel heller både ingeniør og mellomledd Lenke til kommentar
VTW Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men ingeniør i hva da? Hva er det for en ingeniør-del man kan jobbe med med den utdannelsen? Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Gøy! Spekteret av hva du kan jobbe med etter du har gått den linjen er veldig vidt Du kan bli alt fra konsulent til petroliumsingeniør. Du velger spesialfelt innenfor både ingeniørdelen og økonomidelen av utdanningen, og får dermed en utdanning som er skreddersydd for hva DU synes er interessant(avhengig av at du liker økonomi og realfag da! ) Lenke til kommentar
VTW Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Så det blir en slags halvveis økonomi, halvveis ingeniørutdannelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå