knutinh Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Fikk gadgeten på fredag og må si den har høy siklefaktor :-) Etter litt om og men fikk man satt opp data (wap gprs), wap og mms etter en tlf til chess. Men jeg får ikke e-mail klienten til å funke. Noen som har noen tips? Har bare kopiert infoen fra outlook express og limt inn, men tlf leter etter server i 2 min og så gir den opp.... Alle gode råd mottas med takk... Lenke til kommentar
audunbk Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg måtte gjøre det manuelt på min t610 (Med Chess) Lag en ny datakonto. Navn: Mobilpost APN: internet Bruker-ID: Passord: Be om passord: Av Tillat samtaler: Automatisk IP-adresse: DNS-adresse: Så går du inn på E-mail og velger valg deretter endre konto (mobilpost) Koble til med: Mobilpost Protokoll: pop3 inng. server: den serveren du vil laste ned mail fra (f.eks. mail.online.no) inngående port: 110 postkasse: ditt brukernavn på den inngående serveren passord: ditt passord på den inngående serveren Utg. server: smtp.mobilpost.no Utgående port: 25 e-post adresse: din e-post adresse Last ned: Overskrift & Tekst Fra navn: ditt navn Dette fungerte da jeg la det inn på min i hvert fall. bare si ifra hvis det ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå