klev Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei Er det mulig å ta imot trådløst signal, å få det ut igjen på kabel? Altså, jeg leier kjeller hos en, der netttilgang er med i leia. Han har en trådløs sender hos seg, som jeg tar i mot signal fra. Har en stasjonær, bærbar og en PS3. Alt funker bra sånt. Men jeg kunne tenkt meg hatt kablet mellom PS3 og stasjonær PC pga streaming av div, og det tar for mye av nettet via trådløst, og samt att jeg har bestilt meg vu+ duo som jeg kunne tenkt meg hatt kabel tilgang til. Enkleste har jo sjølsagt tatt en kabel ned til meg, og brukt en vanlig ruter sikkert. Men det blir ikke noe av, pga plassering av sender hos han osv.. Er det mulig og få til noe her? Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 hvis du har en trådløs ruter kan du gjøre det ved å sette den i Bridge modus. Du kan også prøve å gjøre den stasjonære pcen om til en ruter hvis du har to nettverks kort i den( Trådløst og vanlig ethernet) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 En router med DD-WRT firmware vil kunne brukes. Alternativt noe sånt: Buffalo WLAE-AG300N-EU Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Eg har sjøl gjort det la7dfa.com seier, og det fungerer heilt topp. Du kan sjå i denne tråden for meir info om bruk av DD-WRT. Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 DD-WRT på min linksys WRT54g har åpne mange nye muligheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå