Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei folkens, har tenkt å kjøpe meg et nytt filmkamera som skal ha muligheten til å filme i full hd og må helst ikke koste over 2,5k Jeg har allerede funnet dette Samsung HMX-H200 Visst noen kunne kommet med noen andre alternativer som er bedre hadde det vært fint? kommentarer og anbefalinger er alltid flott Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg kjøpte kameraet forrige uke til 2,5k, og i utgangspunktet er jeg fornøyd. Brukervennlig og fint. Det jeg imidlertid har reagert litt på, er en suselyd som kommer under opptak. Dette har vært et kjent problem hos h200 kameraene, og Samsung har sluppet en firmwareoppdatering som skal rette dette. Så var ikke tilfelle hos meg... Vistnok har dette rettet opp problemet hos andre, så kanskje det bare er jeg som har vært uheldig med modellen. Men; Er ikke lyden så viktig for deg, har jeg ingen problemer med å anbefale dette kameraet. Morten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 er det noen forskjell på Samsung HMX-H200 og H200BP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå