Nicht Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei. Jeg har et problem med knærne. Jeg klarer ikke sitte med rumpa på hælene, kommer ikke så langt ned, og viss jeg presser så gjør det så vanvittig vondt. Den minste vinkelen jeg greier å ha er ca. 30 grader. Hva er problemet og er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du har ikke skadet deg på et eller annet vis? Da jeg ødela menisken hadde jeg samme problemet, men en stund etter operasjonen gikk det fint. Et alternativ er å gå til legen og få han til å sjekke knærne. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 For rundt 2 år siden på treningen på fotballen. Skulle heade en ball, og landet på foten når foten var helt strak, alså 180 grader. Og da kunne jeg knapt gå på 2 mnd. Jeg, som jeg var, gikk aldri til legen, og gikk helt til jeg ble god. Og etter en stund da jeg skulle sykle, så låste kneet seg, og dermed måtte jeg liksom knekke det for å låse det opp, dermed ble jeg etter hvert avhengig av å knekk knærne, akkurat som mange knekker fingre å slikt. Men det har dabbet av, men tror i all hovedsak at det var skaden som var problemet, selv om det er likt på begge. Har aldri vært hos legen, men vurderer det siden jeg har smerten av og til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Spiller du fotball? Kanskje du har slatters, eller kanskje det bare er voksesmerter, huser jeg hadde vonde knær når jeg var yngre. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg spiller ikke fotball, så det er ikke utslittelse, men viss du leser det jeg har skrevet over, så hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Så ikke den posten siden jeg dreiv å skreiv det forrige innlegget mitt Høres ut som om du har godt av å oppsøke noen som kan ta en titt på den, ja! Er ikke noe å lure på når det hemmer deg såpass mye. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 For rundt 2 år siden på treningen på fotballen. Skulle heade en ball, og landet på foten når foten var helt strak, alså 180 grader. Og da kunne jeg knapt gå på 2 mnd. Jeg, som jeg var, gikk aldri til legen, og gikk helt til jeg ble god. Og etter en stund da jeg skulle sykle, så låste kneet seg, og dermed måtte jeg liksom knekke det for å låse det opp, dermed ble jeg etter hvert avhengig av å knekk knærne, akkurat som mange knekker fingre å slikt. Men det har dabbet av, men tror i all hovedsak at det var skaden som var problemet, selv om det er likt på begge. Har aldri vært hos legen, men vurderer det siden jeg har smerten av og til. Hvor mye fotball har du spilt siden dette skjedde, da? Vet ikke hvor gammel du er, men hvis du går på skolen; hvordan går det i gymmen? Da jeg røk korsbåndet dro jeg til sykehuset med en gang, men de kunne ikke se at noe var galt. Så dem ba meg om å ta det med ro i 6 uker, for deretter å prøve på nytt. Etter 6 uker skjedde det samme igjen, kneet røk, jeg dro til sykehuset og de fant ikke ut noe. Etter noen måneder fikk jeg dra i MR-røntgen (Dette anbefaler jeg deg). Da fant dem ut at korsbåndet var slitt og noe av menisken var ødelagt. Du bør nok ta deg en tur i MR-røntgen, så får du vite hva som er galt. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 OK. Har ikke kjent noe til kne problemer i gymmen. Er 15 år og dette skjedde i Mai 08. Har bare kjent i uten aktivitet at det har veket en del i det siste. Og jeg spiller forresten ikke fotball lenger, har ikke spilt aktivt siden våren 09. Spiller av og til for gøy da men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå