vihovde Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Sliter litt med valget (luxusproblem ?) mellom disse 2 skjermkortene Se SIGGEN min. Får ikke Sapphire Radeon 9500 Atlantis Pro 128MB kortet til å kjøre stabilt på maskinen. Får f.eks ikke åpne PowerDVD, og i enkelte spill kommer det opp feilmeldinger om at "cannot locat cd-rom" eller "kan ikke åpne exe.fil" ? Har lastet ned siste oppdatering for kortet. Gainward GeForce4 Ti4800SE 128MB kortet kjører stabilt, så jeg begynner å lure på om jeg skal beholde dette ? Er det stor forskjell ytelsemessig tror dere ? Hva ville dere beholdt av disse to kortene, tenker da på ytelse ??? Lenke til kommentar
interman Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 problemet med gainward kortet er at det er ikke bygd for dx9 applikasjoner, så du får naturlig nok en del dårligere dx9 ytelse enn radeon 9500 kortet, men når det gjelder dx8 så yter det veldig bra. Kortet kan også overklokkes ganske dramatisk Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 problemet med gainward kortet er at det er ikke bygd for dx9 applikasjoner, så du får naturlig nok en del dårligere dx9 ytelse enn radeon 9500 kortet, men når det gjelder dx8 så yter det veldig bra. Kortet kan også overklokkes ganske dramatisk Men har vi behov for dx9 ytelse ? Vil ikke Gainward GeForce4 Ti4800SE kortet takle f.eks Doom III ? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 problemet med gainward kortet er at det er ikke bygd for dx9 applikasjoner, så du får naturlig nok en del dårligere dx9 ytelse enn radeon 9500 kortet, men når det gjelder dx8 så yter det veldig bra. Kortet kan også overklokkes ganske dramatisk Men har vi behov for dx9 ytelse ? Vil ikke Gainward GeForce4 Ti4800SE kortet takle f.eks Doom III ? noen sier at man må ha direct x9 kort,andre sier det holder med direct x8 kort. fant en link hvor di tester en del kort i doom 3,blant annet et ti-4200 kort. http://www6.tomshardware.com/graphic/20030...fx_5900-11.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå