hoyre Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Jeg skal lage noen menyknapper i Dreamweaver, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til. Jeg har tenkt å lage slike menyknapper, som er på denne nettsiden(alfa romeo): se her Jeg har altså tenkt å lage menyknapper med et bilde som har grå farge, men som endrer farge til de vanlige bildefargene når jeg er borte på den. Jeg har ingen problemer med å lage selve knappene, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få satt det sammen, slik at jeg har et bilde når jeg ikke er borte på dem og et annet når jeg er det. På forhånd tusen takk for hjelp!:-) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Du trenger "rollover image". Dette er en enkel javascript Dreamweaver skriver for deg. Hover: Hold over. Endret 25. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Du trenger "rollover image". Dette er en enkel javascript Dreamweaver skriver for deg. Hover: Hold over. Tusen hjertelig takk!:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå