The Barnacle Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 vpv har ikke lov å gi ut sensitiv informasjon over telefon. Tror du må sende de en mail hvis du skal spørre dem hvorfor du ikke ble valgt ut til å være et år i forsvaret De sender da svaret på et brev som landet i postkassen din en tid senere. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) dobbelpost Endret 28. november 2010 av The Barnacle Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Om man ringer VPV og sier du er motivert for å avtjene et års førstegangstjeneste, vil de ordne med innkallelse til sesjon del 2. Ikke noe stress i det hele tatt. Tar deg 3 minutter. Til alle som ikke ble innkalt til del 2, men som alikevel vil inn: Ring: 03003 Mail funker ikke, da tar det for det første, lang tid og du blir bare henvist til utdatert informasjon et eller annet sted på mil.no Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ikke når du spør hvorfor du ikke kom inn? Tror ikke de henviser deg til informasjon på mi.no da? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Fikk selv ikke lov til å vite hvorfor jeg strøk på sesjon del 1 når jeg ringte 03003. Jeg fikk beskjed om at eneste løsning var å sende e-post for så å få svar på brev. Tok et halvt års tid men verdt det da man skal i PBN, august 2012 etter siste året på skolen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Må man ha fullført VGS for å gå inn i militæret? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Må man ha fullført VGS for å gå inn i militæret? nei, men man kan utsette militær tjenesten for å fullføre vgs Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Passet uansett da de hatte utrolig få gøye stillinger ledig for 2011. Kunne velge mellom sanitet i artilleribataljonen og røykdykkerting. Godt mulig jeg tar feil på valgene men var noe sånt. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå