Gå til innhold

Er det noen andre som synes at det nye WoW ikke er så bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow har aldri vært vanskelig, det var vel heller det at det var så lett tiljengelig og enkelt for folk som var nye til mmo, som gjorde det så populært. Og alt mulig solo tull og questchains du gjorde krevde ikke skill, bare masse tid. Faktisk vil jeg si at wow er mer skillbased i Cata enn vanilla, selv om ikke alt tar unødvendig masse tid.

Lenke til kommentar

Wow har aldri vært vanskelig, det var vel heller det at det var så lett tiljengelig og enkelt for folk som var nye til mmo, som gjorde det så populært. Og alt mulig solo tull og questchains du gjorde krevde ikke skill, bare masse tid. Faktisk vil jeg si at wow er mer skillbased i Cata enn vanilla, selv om ikke alt tar unødvendig masse tid.

Tru.

Men enkelte aspekter ved wow er vanskelig. Prøv å få 2700 rating. Det er ikke lett.

Lenke til kommentar

Synes healing a blitt ganske vanskelig, hvertfall som priest.

Det har nesten blitt for vanskelig til tider, men det er definitivt bedre enn at alt skal være for lett, slik som det var tidligere.

Synes egentlig priest healing er helt OK, har stacked spirit til 1800-1900, hjalp enn del.

Greit nok at det skal være vanskelig, men priest healing ER bugga.

Som "how" egentlig?

Mhm, men vi kan ikke drikke for healeren. De ber ikke om mana break men blir sinna når de andre ikke stopper for å la han ta det.

Tanken spiller da med WOTLK stil, i TBC stoppet tankene alltid, de så faktisk mana baren til healeren.

Jaja men så har vi gode og dårlig tanks ^^

Lenke til kommentar

Jeg har også lagt merke til at det er "fristende" å velge gear som har haste/mastery eller crit/mastery, istedenfor spirit/crit, eller spirit/haste eller spirit/mastery. Men tipper at spirit gear kan være aktuelt. Jeg stakket spirit en del i WotLK og manabreak var aldri tema.

Nå har jo Blizzard sagt at Heal skal erstatte Flash Heal, men om det ikke er tilfellet så blir det mye manabruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...