Gå til innhold

Er det noen andre som synes at det nye WoW ikke er så bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del er storfornøyd med Dungeon Finderen.

Lut lei av å bli ganket foran hver jævla instance.

Jeg er fullt klar over at jeg spiller på en PvP-server og at hvis jeg ikke liker det, så får jeg bare flytte til en PvE-server et cetera, et cetera, men når man har vært 5 år på en server, er det hardt å bare rykke opp røttene og skifte. Alle vennene og minnene som blir igjen etc.

Det er ikke det at jeg har så veldig mye i mot det, det er bare det at når man tilbringer mer tid som død og på å vente på å kunne akseptere en ress, enn man bruker på å være i live og queste / grinde / whatever man gjør, blir det fort litt kjedelig.

Driver og levler en draenei hunter, og alle ser ut til å være ute etter henne.

På samme måte med druiden min. Da jeg stakk til Hyjal på tirsdag, ble jeg drept og cc-a i en time, før jeg klarte å komme meg i flight form og bort.

Så drar jeg til Vashj'ir, og bruker 70-80% av de neste 6 timene på å være død. Kom meg ikke halvveis til 81 før jeg gav meg engang. -_-

Hmm, sorry for lang rant. Måtte bare få ut litt frustrasjon.

Selv om jeg mislikte flere ting ved The Shattering, liker jeg hele greia uansett, klar forbedring fra WotLK.

Lenke til kommentar

Kan du si meg hvordan det skulle være? har prøvd å spørre det her fra andre men er ikke noe svar å få.

Det kunne vært litt vanskeligere, er svært lite i WoW som er vanskelig. Så kunne de kvitta seg med Arena, jeg synes at de burde bruke den flotte verden de har. Det eneste man gjør i WoW er å grinde, enten om det er penger for å kjøpe mount eller PvP-points for å kjøpe glitrende utstyr.

En ting til, ingen ting har konsekvenser for deg. Spillet er så og si risiko fritt, hvordan i alle dager kan det være gøy?

Så kan vi jo prate om crafting, men det er vel ikke noe vist siden crafting rett og slett ikke er viktig i WoW.

Lenke til kommentar

Kan du si meg hvordan det skulle være? har prøvd å spørre det her fra andre men er ikke noe svar å få.

Det kunne vært litt vanskeligere, er svært lite i WoW som er vanskelig. Så kunne de kvitta seg med Arena, jeg synes at de burde bruke den flotte verden de har. Det eneste man gjør i WoW er å grinde, enten om det er penger for å kjøpe mount eller PvP-points for å kjøpe glitrende utstyr.

En ting til, ingen ting har konsekvenser for deg. Spillet er så og si risiko fritt, hvordan i alle dager kan det være gøy?

Så kan vi jo prate om crafting, men det er vel ikke noe vist siden crafting rett og slett ikke er viktig i WoW.

Det der blir irrelevant kritikk overfor wow. Det der er som å si at Ludo er så dårlig fordi det ikke er mer som Risk. Du ser rett og slett bare etter en annen sort MMO.

Og hvorfor fjerne arena? Det er jo kjempegøy.

Lenke til kommentar

WOW var gøy når vi hadde World-PvP kan til nød bli med på at BG var et godt tiltak. Raids var gøy opp til Zul'Gurub, eller hva det heter. Synes WOW bare har blitt dårligere for hver utvidelse, så når jeg i januar prøver den nye pakka så tviler jeg på at jeg kommer til å bli imponert.

Ja fuck shit altså, wow var mye bedre med attunements, nitti prosent trashraids, førtimannsraid, gear med agility og intellect og factionunike klasser!

Fy faen altså wow i dag suger sånn jeg tror jeg bare driter i det og begynner på Everquest igjen.

Jeg og syntes wow er blitt altfor lett, finnes knapt utfordringer lengre. Hardmodes er ikke nok til å gjøre opp for alt det andre de har forenklet.

Noe jeg savner er å klare ting som få eller ingen andre klarte, nå klarer nesten alle alt.

Det finnes ikke utfordinger lenger? Nesten alle jeg har hørt som ranter om at Wow er så lett begynner å snakke om dritt som "MOBSENE I HULA I VALLEY OF TRIALS HAR BLITT NERFET!!!!111" zomg. Vil du ha utfordring kan du gå high-end raids på hardmode 25-mann. Oneshotter du alt der kan vi begynne å snakke om at spillet mangler utfordring.

Hvis du før klarte ting ingen andre klarte, men nå klarer alle det samme som deg er det bare du som er fryktelig mye dårligere enn "før", selv om jeg tviler på at dette argumentet ditt er basert på noe som helst. Hva er bare du klarte "før" men som "alle andre" klarer nå?

Venter fortsatt på et svar om world-pvp og hvordan det er noe relevant til Cataclysm/Shattering overhodet.

Lenke til kommentar

Pokey, Det var ment generelt, nesten alle utfordringer er tatt ut av spillet.

Av ting jeg gjorde før kan jeg nevne soloing av diverse eliter og instancer, eller tier 0,5 questchain som var meget vanskelig. Arena i tbc krevde øvelse for å bli god på men ble ensformig etter noen sesonger.

Nå må man lete etter noe som ikke kan auto attackes i hjel.

Cataclysm introduserte Flying mounts til azeroth, noe som ikke er helt kompatibelt med world pvp.

Lenke til kommentar

Gå inn i Stormwind og du vil se at folk går av flying mountene sine for å drepe deg. I Wotlk var alle derimot i Dalaran der man ikke kan angripe andre i det hele tatt. Cataclysm gjør world pvp mer aktuelt, du er bare butthurt fordi spillet nå krever et visst snev av intelligens for å mestre.

Soloing av diverse eliter? Ja, det klarte IIIINGEN før og nå klarer AAAAAAAALLE det. Nigga plz, du snakker bare tull nå.

Tier 0.5 questchain i Wotlk? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Priesten min kunne ta 3 til 5 mobs alene uten problemer i Wrath of the Lich King. Endte opp med litt for mange fisk på meg i Vashj'ir og ble kun reddet takket være Psychic scream og desperados flash healing.

Synes det blir feil å si allerede at spillet er for lett, nå vet man ikke hvordan raidene blir og bedømt ut fra mange rapporter gjør CC en introduksjon igjen i Cataclysm etter å ha vært fraværende i Wrath of the Lich king.

Det som var "vanskelig" I Originale World of Warcraft var elendig gear, tidskrevende grinding for å komme seg inn i raids og i raidene trengte man 40 personer fordi 50% av dem døde på trash før man kom seg til bossen.

Lenke til kommentar

Raiding er jo bare en liten del av spillet som appellerer til noen. Du kan jo se hvor mange megabytes av spillet som er raids, det er en bitteliten andel. Mesteparten av spillet dreier seg om helt andre ting. Vanskelighetsgraden på raids er helt urelevant, det blir som å si at spillet er vanskelig fordi deadmines er vanskelig på lvl15.

Sist jeg spilte aktivt var like før 4.03 patchen, etter å ha brukt 60,000 av de nye honorpoengene på items var det lite å te seg til i et spill som handler om å oppgradere items. Jeg fikk legendary cursen, går lei når man ikke kan oppgradere noe.

Lenke til kommentar

Spillet er langt fra enkelt nå, i alle fall de 2 instansene jeg har vært innom. Måtte bruke CC en god del (The stonecore / Throne of the Tides) og både healer og casters ble tom for mana og måtte drikke.

Tror nok Cataclysm blir et sjokk for enkelte, det er mye vanskeligere enn Wrath of the Lich king.

Lenke til kommentar

Pokey, Så å si alt. Blizzard sin policy er at spillet har vært altfor vanskelig og de forenkler derfor så mye de klarer.

Talents, core mechanics, spells, item stats, levling og quester generelt, transport til og fra absolutt alt, action house og crafting bare for å nevne noe. Forenkling er temaet for utviklerne, ingen skal føle at spillet er for vanskelig.

Jeg nevner ikke raids ettersom de her ikke bare har forenklet men laget forskjellige vanskelighetsgrader.

Lenke til kommentar

Tja. Det ser nå ut til at jeg har startet en flott diskusjon rundt temaet. Flott å se.

Jeg møtte nå opp med kostyme og hele pakka jeg som i WotLK, å kjøpte collectors edition tross at jeg var meget negativ. Spiller ikke like mye som før, men jeg koser meg i den derre undervanns verden. Mye bra :)

Å det var kult å se deleted scenes fra collectors ed. De forklarte ganske mye hvorfor de hadde gjort de endringene de har gjort. Så jeg koser meg med min warrior som nå er lvl 82. Går ikke så fort med andre ord. Men slik er det.

Det er jo kun WoW som fortsatt er kongen på haugen av online spill, så hvorfor spille noe annet.

God jul, og godt nytt gamer år alle sammen. :love:

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Xanitra, Spørsmålet er ikke for alle hva annet man skal spille, men om en skal spille i det hele tatt. Wow er kongen på haugen og hvis ikke det er godt nok har man ikke så mye bedre å gå til.

Jeg likte å spille battlegrounds og arena i ny og ne, men nå føler jeg at jeg må levle til 85. Orker ikke tanken på å begynne enda jeg har brukt over 1000 kr på cataclysm. Bare det å taste inn alle serialene føles som et ork.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...