Xanitra Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg vet dette er trolling, men jeg har spilt spillet en god stund. Er det bare meg som synes de nye endringene suger? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Om du er veldig nostalgisk av deg så kan jeg kanskje skjønne det. Endret 25. november 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Liker det godt. Har ikke spilt aktivt på en stund, men synest selv at det er bedre tempo i leveing fks. Kan godt være at jeg tar total skivebom her.. menmen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Alt eg høyrer fra absolutt alle i guildet er at dette er fantastisk. Folk quester i starting areas og alt mulig for å sjekke ut dei nye questa, som visstnok skal vere meget godt gjennomført. (eg har ikkje prøvd sjøl). Spesielt UD starting zone har fått ståande applaus i min guild. Er vel noken nye cinematics også (i silverpine?) som eg enda ikkje har fått sett, men hørt rykter om. Det vil vel alltid vere "vanilla var best, og etc" folk. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Questlinjen der John J. Keeshan inngår i, i redridge mountains er nok til å gi "nye" WoW terningskast 5. Fantastisk Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Snakka med ein som levla litt her i går. Azhara skulle vere hands down awesome no. Tok sjøl speedwayen i går. Anbefalast =D Er også eigen achivement for achihorer =) I tillegg har det også revampa gearet du får under levleperioden? Har sett links ifra q-rewards av gear som er heilt nytt, og som eg aldri har sett før. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Selve startopplevelsen har jo bare blitt helt fantastisk. Eneste som plager meg er at jeg må starte enda en alt nå for å få med meg alt nytt, også skal jeg jo ha en goblin warlock... som om ikke jeg spiller nok fra før Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har spilt helt siden vanilla, og utenom nostalgi var vanilla patetisk i forhold til Wotlk. Blizzards økende erfaring med MMOs vises tydelig i senere expansions. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Ja ok. Jeg får kjøpe expansion å se. Hadde ikke tenkt å kjøpe det i det hele tatt da jeg ble helt sjokkert når jeg sa Gadgetstan og logget av. Jeg åpnet for slakt av det nye innholdet, men det er jo ingen av dere som er direkte negative til noe egentlig. Så jeg skal møte opp på lansering å kjøpe det. Har spilt siden Vanilla så kanskje jeg endrer mening når jeg har fått prøvd litt mer. Endret 28. november 2010 av Xanitra Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vanilla var best, tbc var ok og resten suger. 40m raids med vanskelig trash og noen skikkelig utfordrende rep grinds var tingen det. Alt det nye er bare for noobs, bli$$ bare MÅ jo cater to the casuals. faen ass, hvorfor sluttet jeg EQ for dette dritet her. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 KAn si meg enig i at quests og steder har blitt kulere, men alle de nye angrepene og slikt liker jeg ikke. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Foreløpig elsker jeg 4.0.3a Har kun spilt på min level 80. Vet ikke om jeg kommer til å starte en ny char med det første, men skal i hvert fall ha Loremaster på 80'en etter hvert Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Jeg liker endringene i scenery og quests. Questlines er interessante og morsomme, spesielt Keeshan i redridge. Det jeg ikke liker derimot er endringene i talents og spells/skills. De har snudd oppned på alt. F.eks kan du få felguard på level 10 som warlock, men må vente til lvl 30+ før du kan lage mat og drikke som mage. Endret 29. november 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er bra det da, mat trenger man ikke i lav lvl lenger uanz medmindre du popper alt av CDs, og at man faktisk har noen spell i lav lvl gjør at det ikke er helt sinnsykt kjedelig. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Det er ganske vanlig blant oss homosapiens å være skeptiske til endringer. Vi søker det trygge vante fremfor det nye og uvante, det er helt normalt. Og hver eneste expansion som har kommet har det kommet tråder som rakker ned på innholdet - så blir man vant til det og spiller i to nye år og blir skeptisk igjen når neste expansion kommer, hehe. Personlig har jeg nesten bare gode ord å si om det nye vi har sett så langt. Questene er ekstremt godt gjennomført og endringene muligjør ting vi har drømt om i fem år - en flightpath i goldshire har til og med kommet opp. Jeg gleder meg som en unge, nok en gang, til å sløse bort en uke ferie fra jobb for å nyte innholdet og banne og sverte over at jeg ikke klarte å bli serverfirst rogue til max level - selvom mitt mål nok en gang er å klare nettoppp det. Edit. trykkleif Endret 29. november 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ja ok. Jeg får kjøpe expansion å se. Hadde ikke tenkt å kjøpe det i det hele tatt da jeg ble helt sjokkert når jeg sa Gadgetstan og logget av. Det er ganske vanlig blant oss homosapiens å være skeptiske til endringer. Vi søker det trygge vante fremfor det nye og uvante, det er helt normalt. Så sant... bare se når det blir en liten mikroskopisk endring på Facebook, folk hyler og vræler jo som om de skulle ha sett fanden sjøl. Jeg for min del elsker endringer. Unntaket er layouten på forumet her, som ble helt rævva. Eneste jeg irriterer meg over er den jævla skorpionen som står og lager lyder i Orgrimmar. Burn! Endret 30. november 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Jeg vet dette er trolling, men jeg har spilt spillet en god stund. Er det bare meg som synes de nye endringene suger? Det er da ikke trolling og ikke like det nye, det har du selfølgelig lov til. Har ikke fått opplevd det selv, men av det jeg har hørt og sett av videoer, ser det ganske lovende ut. Trolling anklagelsen blir slengt ut altfor ofte, i det fleste tilfeller er det idioter med skikkelig flawed logic som blir tatt på fersken, også skriver de bare lolol jeg troller som en teit unnskyldning. Har aldri forstått dette trolling fenomenet, hvorfor folk gidder, og hvorfor det er morsomt. Så før du tror en person troller, tenk deg litt om, kan det bare være at personen faktisk er så dum? Ja det er faktisk ofte slik. Men usikker på hvor glad jeg er i de gamle dungeons revampene, det tar liksom litt vekk av følelsen når får bare alle quest insta i dungeonen, og at de har kortet de ned mye. I stedet for en episk instance, blir det som et slags vannet ned minigame. Vel jeg får sjekket det ut først, men frykter dette kan være tilfellet. Endret 1. desember 2010 av Nycoplus Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At man quests inni dungeons er bare jævlig positivt, beste de har gjort på lenge! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Var litt kult å bli sendt til fancy templer langt unna fra en fyr i et bibliotek et elle rannet sted, men kult er ikke alltid gøy å spille. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg var veldig skeptisk til The Shattering, men jeg elsker det etter å ha sett med egne øyne. Noe bra går tapt, men mye mye bra kommer ut av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå