|dole| Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Heisann... fint om noen kunne hjulpet meg litt...med å finne ut hva som er feil på siden min... www.dole.tk den flytter på seg når jeg går fra hoved til en annen...bare noen millimeter, har prøvd å fikse litt i html men fant ikke ut hvor det var noe galt... mvh martin -takk Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tabellene på de 2 sidene er forskjellige 1. <table cool width="1208" height="1050" 2. <table cool width="1143" height="915" Du bør nok gå igjennom tabellbredder og høyder for å fikse det Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! jeg fikk det til...tror jeg.. hadde noen bare giddet å gått inn å skjekka om det funker hos dere også... funker her.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Nei... Funker ikke her. Og når du trykker på hoved blir bare skjermen svart. Hvorfor har du egentlig siden sentrert? Det er umulig å vise den med 800x600.... Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 heh.. skjekk nå.. har akkurat lasta opp den nye index. skal fikse litt på skriften også.. =) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Må nesten få gi deg et lite råd også... Ikke bruk rødt og blått på font! Iallefall ikke på samme side, og når bakgrunnen er svart. Den flytter seg fortsatt... Mest når du går inn på "clan" fra "hoved". Men hvorfor har du siden sentrert? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Oi, nå fikk jeg 404 på "clan". Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Funker bra for meg nå. Fin side. Vurder bruk av css på tekst. Mye enklere og bedre. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 jeg er klar over at klan siden ikke er der... siden er under utvikling..hehe den flytter seg ikke her eller på de andre pcnene i huset.. flytter den seg hos deg tt22 ? css har jeg ikke peiling på og vet heller ikke hva det er så det blir nok litt vanskelig.. har dere noen linker til andre personlige websider?? trenger litt inspirasjon til hva jeg skal skrive om.. Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Den flytter seg ikke hos meg, tror det er noen andre som må slette cachen sin. Angående css : Legg til noe slikt i <style> tagene dine a{font: Arial; size:10px; color: white; text-decoration:none;} td{font: Arial; size:10px; color: white;} Css er ganske enkelt Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 inspirasjon sa du? sjekk sigg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 inspirasjon sa du?sjekk sigg link? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei, skriv helst <table cool width="100%"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå