vesletun Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 hvor finner jeg Skjermbeskyttelse og veske til lg p500 optimus one Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Min LG P500 kom med en beskyttelsesfilm ferdig montert på skjermen. Lenke til kommentar
DDT Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Min LG P500 kom med en beskyttelsesfilm ferdig montert på skjermen. Er ikke den bare en transportbeskyttelse? Rev den av og kastet den med en gang. Fungerer skjermen skikkelig med en plastfilm over, forresten? Har ikke fått en eneste ripe i min P500 etter snart fire uker. Er vel bare å ikke ha den i samme lomme som nøkler, mynter, springkniver, kubein, skiftenøkler, etc. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Synes den sitter for godt fast til å kun være transportbeskyttelse. Skjermen fungerte litt dårlig i begynnelsen med den på, men etter litt bruk synes jeg det ble bedre. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 hva med veske da til lg p500 optimus one da? Noen som hvet om det fines å få kjøpt rev av skjerm filmen på telefonen må ha noe beskyttelse for skjermen noe forslag Lenke til kommentar
Raceface Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva med noe så enkelt som en mobilsokk? Har hatt min Sony NWZ-X1050 i nærmere 2 år, uten en eneste ripe, og halvparten av tiden har jeg brukt en mobilsokk fra Biltema! Ellers finnes det flere mobil-bager og lignende fra f.eks. Golla som kan være aktuelle. Man får også kjøpt plastfilm (?) ment for mobil- og mp3-skjermer, på Clas Ohlson, Biltema eller Teknikmagasinet. Lenke til kommentar
jolhoin Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) hvor finner jeg Skjermbeskyttelse og veske til lg p500 optimus one Her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25817892 Kan skaffe vesker, ladere og batterier på forespørsel. Endret 7. desember 2010 av jolhoin Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 takker for alle svar Lenke til kommentar
Chief Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 http://www.amazon.co.uk/OPTIMUS-SCREEN-PROTECTOR-QUBITS-ACCESSORIES/dp/B0044XOXLG Her får man 6-1 pakke med beskyttere til 3.90£ Det kommer godt under tollgrensen og kommer inn i landet uten noe toll/moms. Da får man tross alt 6 stykker. Så om man ødelegger noen, går jo det fint. Lenke til kommentar
jolhoin Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 takker for alle svar Enda en! http://www.qxl.no/pris/mobiltelefoner-mobiltilbehoer/tilbehoer-til-mobiltelefoner/lg/skinn-etui-mappe-lg-optimus-one-mflere/v/an629445978/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå