rsagneskar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har noen spørsmål jeg lurer på om trening: - Hvor mange typer oppvarming har vi ? - Hva kaller man disse typene oppvarming? - Hvordan bør en oppvarmingsøkt bygges opp? - Hva skjer i kroppen, når du varmer opp ? - Hva vil det si å være utholdende innen idrett? - Hvor mange ganger pr uke bør man trene for å øke sin utholdenhet ? - Hvor lenge bør minimum en treningsøkt være på i minutter, når du trener utholdenhet? - eksempler på aerob utholdenhetstrening trening? - eksempeler på anaerob utholdenhets trening? - Hvilke to grunnprinsipper har vi for aerob trening. har noen eksempler? - Hva bestemmer oksygenopptaket i kroppen? - Hvorfor trene utholdenhet? - Hvordan behandle en akutt skade?(PRICE) - Forklar hva en akutt skade er og hva en belastningslidelse er - Hvordan forebygger vi belastningsskader? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du får nesten gjøre gymleksene dine selv. Jeg ser heller ikke hvorfor dette er særdeles relevant i STYRKEdelen av treningsforumet. 3 Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Hvor skal jeg hellers legge de ? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skole- og leksehjelp har et eget fora. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei! Tipper du går på VGS? Husker vi hadde alt dette i gymmen. Jeg kan google det opp for deg, men skal du lære noe så anbefaler jeg deg å ta en kikk i gymboken din! Det stod meget oversiktlig i vår gymbok ihvertfall. Det hadde tatt deg like langt tid å google opp svarene som å skrive dem ned her. Prøv det. Så spør du hvis det er noe du ikke finner ut av, så hjelper vi deg. Lykke til Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 ja går på VGS, ja jeg kommer til og lære de! jeg skal ha prøve i det i mårra så¨må pugge på det da. har oikke gym bok:S jeg klarer ikke og google sånt, Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skaff deg gymbok. Les i bøkene dine. Gjør leksene dine selv. Da lærer du MYE mer enn å få folk til å gjøre det for deg, og kunnskapen kommer til å sitte lenger i hodet ditt. Du la det inn 25. november. Ingen har postet noe svar enda, du har ingen bok, kan ikke google, og prøven er i morgen? Hva er planen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå