mads95 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Skal kjøpe ny spillpc nå, og trenger noen anbefalninger yil kabinett. pris ca 1000 kr. Har to kabinett som jeg liker veldig godt. bla haf X (tilbud på komplett)http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599984 også liker jeg NZXT phantom http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=3135 Hva syns dere?? kome gjerne med forslag!! Endret 25. november 2010 av mads95 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Utseende messig sett likte jeg best phantom, men sånn teknisk sett villle jeg gått for Haf X siden den har 9 ekspansjons slotter, noe som ikke er vanlig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Av de to der, ville jeg helt klart gått for HAF X. Det er nok et mye bedre kabinett, og det har gode termiske egenskaper. Hvis du skal ha et kabinett med litt "tøft" utseende, er nok HAF X et kabinett som det vil ta lengre tid å bli lei. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Husk å tenke litt på hvilket kabinett du vil ha i fremtiden. Vil tro du skal ha kabinettet i noen år fremover, å det er greit å ikke bli lei av utseenet/smarte løsninger for raskt. Ville personlig gått for NZXT Edit: Leif Endret 1. desember 2010 av Dusken Lenke til kommentar
mads95 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 litt forskjellig meninger her.. takker for svar! Har nå bestilt meg kabinett,, det ble ingen av delene. Bestemte meg for at utseende var ikke så nøye, tenkte mere på pris. Har bestilt et slikt akryl eller plexi (helt gjennomsiktig kabbinett) som det heter. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Selv ville jeg godt for NZXT, men tror du bør ha svart, men det kommer jo an på og du har det mørkt eller ikke. Det som fristet meg her var og kutte vekk det og sette inn en form for glass.(Ikke tenk på det på høyre side) Endret 1. desember 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå