Vodka Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Pcen starter, men rett etter der det kommer frem "microsoft corporation" bilde: (bare jeg har vista). Så får jeg jeg opp "No Signal Detected" og pcen restartes. Det virker som det har bygget seg opp mer og mer. Har pleid og fått bluescreen når jeg har startet den opp, mener også jeg kan huske at jeg har fått "no signal detected" en del ganger før også, men aldri vært noe problem før i går da jeg skulle starte opp pcen etter skolen. Jeg fikk bluescreen to-tre ganger før jeg fikk opp "no signal detected" hver gang jeg prøvde å skru på pcen. Jeg har prøvd en annen skjerm med samme skjermkabler, men problemet var der fortsatt. Har også tatt ut og inn kablene noen ganger uten hjelp. Nå kjører jeg pcen i sikkerhetsmodus og ingen tegn til problem! jeg har prøvd "systemgjenoppretting" men det fungerer tydeligvis ikke fordi når pcen har restarta seg så får jeg opp denne meldingen: "systemgjenoppretting ble ikke fullført. Systemfilene og instillingene på datamaskinen ble ikke endret" - Vil formatering muligens få bort problemet? - Kan skjermkortet fuske, selv om jeg har null tegn til problem i sikkerhetsmodus? - Bios gir et "bip" som vanlig når det starter opp. - Andre ting jeg kan skjekke ut? Jeg har en 22" BENQ E2200HDA skjerm. - Hd 4850 Gpu - Amd athlon 6000+ Cpu - 4gb ram. Byggerpc fra komplett for to år siden. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå