Cepherit Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Skjedde med meg igår.. :/ Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Skjer på mine 2 pc'er også! Noen som har hørt rykter om ny patch igjen? Lenke til kommentar
madlak Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk COD:BO til jul, og jeg installerte det dagen etter. Jeg startet å spille og de 4 timene jeg spilte var spillet helt freeze-fritt. Så, de siste dagene, har spillet frøset veldig mye. Får spilt 3-4 matches, så BAM! Fryst.. Det funker for meg og bruke CTRL+ALT+DEL > oppgavebehandler og så gå inn i spillet igjen.. Men det skjer en del. *pc-specs på profil* Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg fikk COD:BO til jul, og jeg installerte det dagen etter. Jeg startet å spille og de 4 timene jeg spilte var spillet helt freeze-fritt. Så, de siste dagene, har spillet frøset veldig mye. Får spilt 3-4 matches, så BAM! Fryst.. Det funker for meg og bruke CTRL+ALT+DEL > oppgavebehandler og så gå inn i spillet igjen.. Men det skjer en del. *pc-specs på profil* Etter jeg fikk en config fix, så fungerte det lagg fritt Det har ikke noe med specs på pcen, men spille i seg selv Lenke til kommentar
madlak Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Etter jeg fikk en config fix, så fungerte det lagg fritt Det har ikke noe med specs på pcen, men spille i seg selv Hvilken config? Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Etter jeg fikk en config fix, så fungerte det lagg fritt Det har ikke noe med specs på pcen, men spille i seg selv Hvilken config? Jeg la den ut på "side 1" Lenke til kommentar
madlak Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg har opplevd at spillet mitt ikke fryser så lenge jeg ikke minimerer spillet! Legger det ned når runden er ferdig, og da vil ikke spillet fryse. Usikker på om dette er nyttig info, men det fungerer for meg Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen andre som sliter med freeze i main menu? Eg har prøvd disse "fixene" og config uten at det hjelpte. Det eneste som ser ut til å hjelpe for meg er å oppdatere skjermkortet med den samme oppdateringen hver gang eg skrur på maskinen samt å disenable clouds. Noen som eventuelt sliter med dette og har en "fix" e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå