*F* Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg fikk Spade og Gul Hammer og rød en annen finurlig test går vel noe slikt: Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hvilken farge har snøen? Hva drikker kua? Melk? Sikker? Fungerer kanskje best muntlig.. Denne gikk jeg rett på Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 JEg tenkte tilfeldig på svaret. Altså hammer og rød Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Og jeg vedder på at halvparten av de som har svart noe annet enn hammer og rød har lurekikka på svaret og så sagt noe helt annet, for å skille seg ut. Derfor passer slike tester best muntlig fremfor via et forum. (ja, jeg tenkte også på hammer og rød) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva har man å vinne på å "smugkikke", nei, tror ikke det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Min tiltro til menneskeheten er tydeligvis lavere enn din Lenke til kommentar
Penance Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg tenkte på drill og rosa. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Slagbormaskin og blå.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hammer og rød, ja. Dere er nok kommunister, hele gjengen. Om dere hadde blitt bedt om å nevne et verktøy til tør jeg banne på at det ville vært en sigd. 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hammer gul her Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hammer og rød, ja. Dere er nok kommunister, hele gjengen. Om dere hadde blitt bedt om å nevne et verktøy til tør jeg banne på at det ville vært en sigd. Jeg tenkte kassa-apperat og mørkeblått Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 tenkte hammer tvert selv, tok den på pappa å han tenkte hammer å grå Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Rød og hammer jeg også. Står det noe sted hvorfor det er dette folk velger? Jeg tror det har å gjøre med at hammer er det mest brukte verktøyet for mange, og det er liksom det som er "mest typisk" verktøy. Rød kan komme av at man tenker på det som en naturlig farge i forbindelse med en hammer, fordi rød er fargen til blod. Bruker man en hammer feil kan det jo komme blod Ellers er vel også rød en "typisk farge", da den er fargen til blod. (Synlig) blod er ofte en konsekvens av vold (som igjen kan forårsakes av en hammer), og vold er jo en stor del av livene til de fleste (om ikke gjennom personlige erfaringer, så gjennom media). Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tenkte først hammer og grønn. Før jeg klikket på spoileren, skiftet jeg mening. Jeg ville heller tenke på en skrutrekker og fargen grønn, merkelig nok. Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 limegrønn skiftenøkkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå