Romis Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Hei! Dere har uten tvil sett utrykket brukt på forumet før. Det smilefjeset blir brukt for å utrykke latter og glede på samme gang. Vi har ingen slike andre smilefjes i utrykksikoner som vi kan bruke dette. Jeg er veldig glad for at vi har denne smileyen, men la oss ta en detaljert kikk på hvordan man får til denne smileyen. Første metode: For å bruke denne smileyen i en tekst som jeg gjorde ovenfor, må man navigere seg gjennom utrykksikoner panelet som man finner på både raskt svar, og ''full editor'', man finner fram ikonet og trykker på det med venstre musetast. Deretter blir koden :!: limt inn der du har markøren din på innlegget ditt. Den andre metoden er å fysisk skrive inn koden :!: for å få frem dette uttrykksikonet. Men jeg føler dette er en veldig klumsete måte å føre dette uttrykksikonet opp på. La oss ta noen andre eksempler: = = = = = = Gir ikke alle de perfekt mening? Jo! Det er netopp det de gjør, men så kommer min denne smileyen: :!: = Hva skjedde egentlig? Kan vi endre denne til eller :haha: eller et eller annet som IKKE er :!:? Takk for at du leste dette veldig serriøse innlegget. Endret 25. november 2010 av Romis 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Om du bruker smileyen så sykt mye, så er det da lettere å skrive :!: fremfor / :haha: ? Har du forresten prøvd å skrive ? Det blir nemlig: Endret 25. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg kan selfølgelig ingenting om forumets funksjoner, så ignorer denne tråden. Endret 25. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du har jo: som gir: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Det er såpass mange valg som gir den smileyen, ja... Herregud, det her er flaut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Flaut, og tråden vil aldri dø. Muhahaha! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg kan rapportere den for sletting? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Flaut, og tråden vil aldri dø. Muhahaha! Jasså? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg