haakonmt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg går for øyeblikket siste året studiespesialiserende med realfag (R2-matte, Kj2-kjemi og Fy1-fysikk), og selv om jeg skal i sjøforsvaret rett etter VGS, har jeg begynt å tenke på hva jeg har lyst til å utdanne meg som. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hardware, og lurer på hvilke utdanninger/yrker som finnes, der jeg kan holde på med slikt. Gjør ikke noe med litt programmering og småplukk i software heller, lang studietid plager meg ikke, og karakterene mine ligger over snittet. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 For eks drift av datasystemer? Da er det litt java, xml, visual basic, mysql og mye hardware. Dataing Med master? Rene hardware-linjer er det lite av. Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Takk for bra svar! Dataingeniør ser nok mest attraktivt ut for øyeblikket, så vi får se, har altfor god tid til å bestemme meg enda.. Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) EDIT: Forbanna dobbel-post.. Endret 25. november 2010 av haakonmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå