Star Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det noen som har erfaringer med Unirapioden til Electrolux? ( http://newsroom.electrolux.com/uk/2010/10/29/the-new-rechargeable-electrolux-unirapido-grab-and-go-in-style/ ) Har sett det er forskjellige modeller, og at den nyeste har lengre driftstid og kortere ladetid. Dette er imidlertid ikke det viktigste - så lenge den gjør en god jobb på rengjøringen, er det likegyldig hvor lang ladetid den har.. Planen var å bruke denne i en relativt liten leilighet (50 kvadrat), da det blir litt "overkill" med en stor støvsuger ( dessuten skorter det på plass som det er ) Ser forøvrig at den er på tilbud hos Lefdal denne uken, hvilket passer bra. Hvordan er unirapidoen i bruk? Hvor god er effekten? Går den tett eller blir sugeevnen dårligere med tiden? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har forløperen Ergorapido, og så vidt jeg kan se er det ny casing og nytt navn på tilsvarende produkt. Den fungere helt greit, og tar med seg vanlig gulvstøv og små partikler, men er ingen tingvekter. Jeg ville nok ikke satset på den som primærsuger. Det er den ikke ment som, og den vil nok slite med en gang du lar det gå mer enn 4-5 dager mellom hver fulle runde. Dessuten vil du fort få bruk for et feiebrett eller lignende for å ta opp ting du har sølt på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå