GABRIEL980 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har allerede en ELITE. Kan jeg ta av harddisken derfra og sette den på en ARCADE? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) ja. men det har du vel funnet ut for lenge siden siden dette svaret kom litt sent. merk: du må reinstallere spill, hvis ikke blir de kjørt fra skiva og det vil vi ikke Endret 25. november 2010 av 530XD Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hvis det er en gammel elite, og en ny SLIM arcade, så går det ikke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jupp. Det går like bra som med alle andre modellene. Du kan bruke en ekstern USB-harddisk eller minnepenn (kapasiteten blir da mellom 1 og 8GB) eller en dataoverførselskabel som overfører alt på èn gang. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Jupp. Det går like bra som med alle andre modellene. Du kan bruke en ekstern USB-harddisk eller minnepenn (kapasiteten blir da mellom 1 og 8GB) eller en dataoverførselskabel som overfører alt på èn gang. hva svarer du på egentlig umm, Deadwood! Endret 26. november 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ah, jeg ser jeg misforsto problemstillingen litt her. Etter litt vel rask skumlesing, og litt for mye fordommer om denne typen tråder i det siste, så jeg innlegget cossiemk1 og trodde det dreide seg om å overføre innholdet fra en gammel HDD til en ny "Slim-HDD". Jeg trodde da han sa at det ikke gikk an å overføre innhold fra en gammel harddisk fra en Elite og over til en Slim-modell. For da å helgardere meg kan jeg si at det er mulig å sette den harddisken trådstarter har på hvilken som helst av den eldre typen X360, men om man skal kjøpe og/eller flytte over innhold til en ny Slim-modell er han nødt til å bruke enten en USB-lagringsenhet eller en datakabel. Umm, Deadwood indeed, sir! Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg mente at jeg skal sette over harddisken fra en HDD Elite fra 2009 til en eldre Arcade som kjøpes uten harddisk uten å slette gamerscore og div Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja, og det går helt fin an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå