Error Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei. Holder på med et "forskerspireprosjekt" i naturfagen for tiden. Vi har om gitterkonstanter og interferens, men det finnes nesten ikke noe informasjon om dette. Det eneste man finner er stiler som omhandler gitter som bare har 2 spalter, istedenfor 300 spalter/mm. Men, på studienett har de en stil. Den koster 400 "studiepoeng". For 39 kroner kan man kjøpe 1200 "studiepoeng". Er nettsiden legit? www.studienett.no altså. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg hadde i hvert fall ikke hørt om siden før dette, og en rask whois på domenet avslører at det er rimelig ferskt. Dette trenger ikke ha noen betydning for seriøsiteten, men det indikerer at det ikke er en veldig etablert tjeneste. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg har brukt det før, fungerte fjell. Dog lastet jeg heller opp en gammel stil for å få tilgang til en ny, isteden for å betale cash. Endret 25. november 2010 av NoMoreMrniceguy Lenke til kommentar
compus Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei. Holder på med et "forskerspireprosjekt" i naturfagen for tiden. Vi har om gitterkonstanter og interferens, men det finnes nesten ikke noe informasjon om dette. Det eneste man finner er stiler som omhandler gitter som bare har 2 spalter, istedenfor 300 spalter/mm. Men, på studienett har de en stil. Den koster 400 "studiepoeng". For 39 kroner kan man kjøpe 1200 "studiepoeng". Er nettsiden legit? www.studienett.no altså. På forhånd takk for svar I stedet for å betale for stoff av tvilsom kvalitet på mer eller mindre suspekte nettsider, ville jeg foreslå å google på "optisk gitter", "refraksjonsgitter", e.l. Det er masse stoff å finne! Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Jeg har søkt mye rundt på google, og det eneste jeg finner som er relevant teori er dette: http://www.snl.no/gitter/optikk Og det er ikke nok Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Søk på engelsk. Da finner du mye mer stoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå