raathass Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei. Jeg har koblet minst ti telefoner til min 2007-modell Audi Allroad, og alle har fungert prikkfritt. Min HTC desire kobler seg av og på med jevne mellomrom, og det er ganske irriterende. Andre med erfaring med bluetooth på Desire. Er det gjort noe med denne funksjonaliteten ved oppgradering til 2.2? /t Lenke til kommentar
osmano Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei. Jeg har koblet minst ti telefoner til min 2007-modell Audi Allroad, og alle har fungert prikkfritt. Min HTC desire kobler seg av og på med jevne mellomrom, og det er ganske irriterende. Andre med erfaring med bluetooth på Desire. Er det gjort noe med denne funksjonaliteten ved oppgradering til 2.2? /t Jeg bruker stort sett bare bluetooth i bil. Jeg kobler til en Supertooth One og har aldri hatt problemer med tilkobling av min Desire. Det lille jeg har prøvd utenom det har også fungert tilfredsstillende... Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei. Jeg har desire hd, og sliter med det samme. Fungerer noen få ganger, men oftest kobler den til automatisk, så bryter det etter noen sekunder. Ofte får jeg ikke slått på bluetooth i det hele tatt på tlf etterpå... Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen andré med erfaringer på bluetooth på desire hd? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Slett med litt klipping når jeg spilte av lyd via Desiren min mot Focus sitt interne anlegg. Dette fungerte 100% når jeg byttet til iPhone 4. Men det fungerte fint med Xperia 10 den uken jeg hadde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå