jaricho Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hei, trenger litt hjelp til å skrive et eventyr, får det bare ikke til må skrive med penn, innlevering siste time i morra, må lix. få med en helt, det gode vinner, ting gjentar seg, et av de magiske tallene (3,7 og.. var det 12?) Kan noen være så snill å eventuelt finne et eventyr på nettet for meg eller gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 http://www.daria.no/skole/?kat=21 Råder deg til og skrive noe selv da læreren mest sannsynlig vet at disse ligger på nettet. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Okei, men hvis han vet at de ligger på nettet og at han har hørt de før så er det nok litt for risikabelt. Og det er jo bare 4eventyr på den siden, men har funnet en med ca. 80 eventyr, hvis jeg tar en helt random midt i, og tar en annen overskrift Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 bare 4 ? er over 100000 på den siden, du må gå nedover Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Sorry, så det nå, men har alt begynt på en jeg er over halvferdig med å skrive nå Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 ohhh, looooool, vi har tenkt på samme side xD Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ... det gode vinner, ting gjentar seg, et av de magiske tallene (3,7 og.. var det 12?) Det var tre brødre, Navn1, navn2 og navn3, som skulle til berget bortenfor de 7 blåner. På veien måtte de kjempe mot 12 troll (repitisjon med variasjoner). I berget bortenfor de 7 blåner ventet kongsdatteren. Det var bare den som overvant trollene med det gode (og hjalp andre nødlidende underveis [som den gamle konen med nesen i stubben, som den unge innvandreren uten bosted og kirkeasyl, etc..]) som nådde målet og vant det halve kongeriket [det føles jo slik når du for din kjæreste til ekte]. De to andre brødrene fikk skåret dype renner i ryggen og strødd salt i såret (i våre dager ekte havsalt fra middelhavet). Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Tusen takk alle sammen har ikke fått tilbake innleveringa enda, men har vært opptatt med tentamen og andre kjedlige ting så har ikke vært så mye på pcen siste dagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå