madman88 Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 rhoads her har du koden: http://freak.no/foru...ad.php?t=171578 hvis du ser lit ned itråden der,så skriver jeg den ser du den? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 skriver det her jeg: A problem has been detected and windows had been shut down to prevent damage your computer If this is the first time you have seen this stop error screen , restart your computer . If this screen appears again follow these steps: Check to be sure you have adequate disk space . If a driver is identifed in the stop message , disabele the driver or check with the manufacturer for driver updates , try changing video adapters. check with your hardware wendor for any bios upates, disable bios memory option such as catching or shadowing . If you need to use safe mode to remove or disable components ,restart your computer. Press f8 select advanced startup option, and then select safe mode så har du koden her: Techniqual infomation '' Stop: 0x0000007E (0xc00000005.0x81EF5010.0x8b15b450.ox8b1 5b14c) litt usikker om det står B altså,vanskelig å e collection data for crash..... initializing disk for crash dump.... beginning dump of psyscical memory.. dumping psysical memory to disk Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 nå funka det faktisk med hdmi ! etter jeg avinnstalerte driver og innstalerte den på nytt problemet er nå at lyden kommer ut av pcen? Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 har fiksa det også, eneste problemet er at når jeg slår på pcen nå er oppløsningen mindre enn jeg pleier å ha på,som gjør at det er en svart strek både opp og nede ved skjermen,der det virker som det blir mindre oppløsningen,vil ikke lagre seg:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå