Wabby Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Ser ut til at jeg har fått jobb i Storbyen :-? Om det er så kos vet da ikke jeg helt, men men... Siden hardware folka er så fulle av energi så tenkte jeg at dere kan bruke det til noe nyttig. Jeg trenger et sted å bo... Hvis dere vet om noe billig, helst med mulighet for internett via kabel (ikke upc) eller Adsl. Områder er Oslo omegn, faktisk helt ned til Ski kan gå an.. Håper på masse tilbakemeldinger og support fra dere Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Ingen som vet om noe ??? Jeg er åpen for alle forslag... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg tror at ett hus er det beste og bo i. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg tror at ett hus er det beste og bo i. Tenkte med på en 7duker jeg... Men ideen var ikke dum... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ingen norske bredbåndes leverandører leverer til 7 dukere. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Ingen norske bredbåndes leverandører leverer til 7 dukere. Uff da... hadde tenkt på en fiber rett inn i slik at jeg kunne sitte med laptop, primus og kose meg med en gammel RSP... Lenke til kommentar
Danko Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ingen norske bredbåndes leverandører leverer til 7 dukere. Uff da... hadde tenkt på en fiber rett inn i slik at jeg kunne sitte med laptop, primus og kose meg med en gammel RSP... Trådløst. :wink: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Uff da... hadde tenkt på en fiber rett inn i slik at jeg kunne sitte med laptop, primus og kose meg med en gammel RSP... Trådløst. :wink: Må ikke du gjøre ting så lettvindt ... Og trådløst er ikke raskt nok... Men slutt med detta kjipe greiene... Trenger seriøst et sted å bo hvis jeg får jobben.... Eller hvis jeg tar jobben heter det... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 flytt inn hos allyse .. han har en stooor leilighet uten gjester (prøver å si han ikke får damer ..) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 flytt inn hos allyse .. han har en stooor leilighet uten gjester (prøver å si han ikke får damer ..) Hva trur du jeg har jobbet med på #hw.no siste halvtimen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå