joneoverland Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Vurderer feks. Panasonic TZ10 men dette har vel ikke raw støtte? finnes det noe lignende som har det? har EOS550 og Olympus E520 utenom men kunne tenkt meg noe som gikk i lommen på festivaler o.l. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Med superzoom/telezoom, mener du? De aller, aller fleste kompaktkameraer har zoom. Har du vurdert en micro four thirds? Så kan du også bruke Olympus-optikken din med adapter.. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Så vidt jeg vet finnes det bare et kamera som ligner TZ10 og har RAW, det er et Casio og Akam har testet det her. Hvis jeg husker riktig er det begrenset hvilke Iso-verdier som kan brukes med RAW. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Med superzoom/telezoom, mener du? De aller, aller fleste kompaktkameraer har zoom. Har du vurdert en micro four thirds? Så kan du også bruke Olympus-optikken din med adapter.. tenker alle panasonic TZ10 som har 12x zoom som er perfekt til konsert og lignende for min del i tillegg til at det går i lommen uten at det ser ut som du har en sykdom Så vidt jeg vet finnes det bare et kamera som ligner TZ10 og har RAW, det er et Casio og Akam har testet det her. Hvis jeg husker riktig er det begrenset hvilke Iso-verdier som kan brukes med RAW. ser ut som jeg da får klare meg uten RAW, noen som har andre bra forslag en Panasonic sin modell? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 tenker alle panasonic TZ10 som har 12x zoom som er perfekt til konsert og lignende for min del i tillegg til at det går i lommen uten at det ser ut som du har en sykdom Det er bare en liten hake med den ideen. Objektivet er ikke lyssterkt nok, og sensoren er ikke god nok på høy ISO til at det blir noe brukbare bilder. Ihvertfall så lenge det er en innekonsert. Men på Roskilde og lignende så bør det være greit. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Canon har flere kompakt med mulighet for lagring av RAW. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 er til utefestival brukte et lignende på rock am ring i år og det funka fjell det.. men ble stjålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå