Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva mener hun med: "ta mer kontroll!"

peetah

Anbefalte innlegg

Spurte dama i går kveld hva hun synes jeg kan gjøre bedre i senga.. Det eneste hun ville var at jeg skulle ta mer kontroll, hva mener hun egentlig med det? Jeg ble litt usikker og vil helst høre fra jentene her på forumet :D Takker for alle svar, vil gjøre alt for at dama skal ha en like god opplevelse som jeg :)

Mvh Peetah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et villt forslag men: Spør henne? :whistle:

Gjort det, men hun visste ikke helt hvordan hun skulle forklare det, så derfor spør jeg dere hva hun kunne ment med det.. mulig det ble litt for kleint for henne å forklare derfor spør jeg her ;) Ellers takk :D

Lenke til kommentar

Du kan slutte å stille spørsmål. Ta mer initiativ til ting. Bestemme selv hvilke stillinger dere skal ha og hva hun skal gjøre med deg. Vær tydelig når du skifter stilling, plasser henne i riktig posisjon uten å spør og uten å være overforsiktig. Ikke vær nervøs og ikke virk usikker på deg selv under sexen.

Lenke til kommentar

Eh, det er da stor forskjell på dominans og det å ta kontroll... Det blir for dumt å begynne å leke dominant når alt dama vil er at typen skal vise mer initativ og virke mer erfaren. Uerfarenhet vises ofte ved at den som har mest erfaring har kontroll. Mange jenter setter nok pris på at typen viser litt erfarenhet. Men bli nå for guds skyld ikke som Pondus når han tror han har funnet ut noe at "slik er det" og poff.. så står han der i lakk og lær som homo fordi han tok litt fuktighetskrem i ansiktet..

Lenke til kommentar

Spurte dama i går kveld hva hun synes jeg kan gjøre bedre i senga.. Det eneste hun ville var at jeg skulle ta mer kontroll, hva mener hun egentlig med det?

Hun vil simpelthen at du skal bestemme hvilke stillinger, hvor fort og hvor hardt det skal foregå. Det ligger endel opphisselse i det å ikke nøyaktig vite hvordan en runde i senga vil foregå kan du si.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg dama di, selv om vi deler kjønn, men jeg kan nå gi deg det svaret som jeg gav samboeren den gangen for lenge siden når han spurte meg.

Å ta kontroll i senga er en utrolig liten justering, som gjør mye. Det heter ikke "kan vi skifte stilling til doggy?" det heter "opp på alle fire!", det heter ikke "kan ikke du vææær så snill suge meg???" men "hva er det du venter på? Begynn å sug!". Og det heter for guds skyld ikke "skal vi ha sex?", det heter ingenting. Det heter å dytte henne ned på sofaen og starte.

Og kontroll er langt fra det samme som å begynne å dominere. Eller, nei, det er det samme, men to veeeldig forskjellige grader. Man trapper opp fra kontroll til dominant. Ikke rett på dominant. Og før man slår bør det virkelig være avtalt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det der går begge veier etterhvert, i alle fall har det gjort det i mitt forhold. Nå har vi en baby, som gjør at spontan sex på kjøkkenbenken blir litt uaktuelt, men vi kan godt finne på å spør "kan ikke vi ha sex i kveld?" midt på dagen. Så det er jo ikke nødvendigvis ment på samme måte som en 5-åring som spør etter godteri, mer som når man spør noen om de vil bli med på kino. 8D

Lenke til kommentar

Det er jeg helt enig med deg i. Det er ikke slik at jeg mener man aldri kan spørre den andre om en skal ha sex (altså kun hinte). Men det er greit å bruke sin sosiale intelligens til å vurdere hvordan og når man faktisk gjør dette. Det skapes generelt en ubalanse i et forhold når det kun er den ene parten som tar initiativ til sex. Og når man spør på en måte som indikerer at her er det du og ikke jeg som bestemmer, mener jeg helt klart at det på sikt i stor grad vil kunne være med på å føre til at det faktisk blir slik.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg dama di, selv om vi deler kjønn, men jeg kan nå gi deg det svaret som jeg gav samboeren den gangen for lenge siden når han spurte meg.

Å ta kontroll i senga er en utrolig liten justering, som gjør mye. Det heter ikke "kan vi skifte stilling til doggy?" det heter "opp på alle fire!", det heter ikke "kan ikke du vææær så snill suge meg???" men "hva er det du venter på? Begynn å sug!". Og det heter for guds skyld ikke "skal vi ha sex?", det heter ingenting. Det heter å dytte henne ned på sofaen og starte.

Og kontroll er langt fra det samme som å begynne å dominere. Eller, nei, det er det samme, men to veeeldig forskjellige grader. Man trapper opp fra kontroll til dominant. Ikke rett på dominant. Og før man slår bør det virkelig være avtalt.

Jeg tror det er slik Nie sier. Noen jenter liker å ta kontroll selv mens andre liker at gutten tar kontroll. Vet ikke med kjæresten din men jeg vet at jeg foretrekker når gutten tar kontroll og sier hva jeg skal gjøre enn å spørre. Det blir så,vet ikke ordet,men en unge som spør pent om han kan få litt kake istedet for å bare ta det? lol noe sånt:P

Prøv det ut. Ikke spør men bare gjør ting. Og spør kjæresten din senere om det var det hun mente eller om hun likte det,eventuelt underveis. Noen jenter er for sjenerte for å si ting rett ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...