HulkHaugen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har nylig byttet til OneCall, fri bruk ut året, etter det så er det 400mb, 400min og 400sms inkludert for 199,-/mnd. Men nå ser jeg at Chess har kommet med noe lignende, Sjakk Matt og Tele2 med Superdeal. De gir 500 av hver i mnd, så det ser jo ut til å være bedre dealer. Heller litt mot Chess, men er det noe jeg ikke ser her? Og er det andre tilsvarende tilbud der ute? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå har vel OneCall uttalt at "Folkepakka" vil bli forbedret fra 1. januar. Dessuten har OneCall telenordekning, mens både Tele2 og Chess benytter Netcom. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Har du noen kilder på det? Kjipt å ta det for god fisk hvis det ikke blir noe av. Men på en annen side så må de vel nesten svare på tilbudene til Tele2 og Chess... Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Klarer ikke å finne artikkelen der dette stod dessverre. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Her fant jeg det. http://www.mobilen.no/wip4/-et-haaploest-plagiat-fra-en-desperat-aktoer/d.epl?id=46826 1 Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men nå har Chess utvidet Sjakk Matt tilbudet for etter 31. desember koster det kr 199 per måned, men nå vil det være fri bruk av alt til den 30. april. Det betyr at etter 31. desember betaler du 199 pr. mnd, men får fri bruk av alt. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Hmm, interessant. Må undersøke litt... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Her fant jeg det. http://www.mobilen.no/wip4/-et-haaploest-plagiat-fra-en-desperat-aktoer/d.epl?id=46826 Tele2 plagierte jo også Ludo T6 (eller aknskje det var omvendt?) for ikke altfor lenge siden. Men hey, så lenge det gagner kunden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå