Virke Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har et fotoprosjekt på skolen med temaet kaffe. Dette strekker seg over en laaang tid så det blir muligens en del bilder fra meg som inneholder kaffe i framtiden. Dette er et bilde jeg tok i fotostudio på skolen. Tok et par timer med rigging, lyssetting, selve shooten og nedpakking. 2 minutter i Photoshop. Tatt med Canon 7D med 15-85mm USM IS. Bildet er da tatt på 85mm. All kritikk er positiv for meg så lenge den holder seg saklig. Takk for det Ps. Bildet er 1280x800 så bruk det som bakgrunn hvis du elsker kaffe 3 Lenke til kommentar
heymyfriends.com Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Vedlig fint bilde. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Likte bildet veldig godt. Artig plassering av kaffebønenen. En liten ting som trekker litt ned er skyggen fra den liggende koppen som trekker litt oppmerksomhet og kanskje litt vel mye tomrom i øverste høyre hjørnet? Men absolutt et veldig flott kaffebilde Endret 3. desember 2010 av torboe Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå fikk jeg lyst på kaffe! Og det innebærer at det som produktbilde gjør jobben sin, og da er det et godt bilde! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Med litt crop på venstresiden og logo oppe til høyre, så er dette rett inn i annonse som et framifrå reklamebilde! Eller sånn det er som kaffens pris. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det der kunne du lett solgt som stock. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Angående skyggen så prøvde jeg uten noe skygge fra kroppen, men følte bilde ble VELDIG tamt og kjedelig i forhold. Jeg og fotolæreren min var enige om dette. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 du ville ikke laste opp et bilde i enda høyere oppløsning for oss som elsker det og trenger ny bakgrunn? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Sure, hvilken oppløsning ønsker du? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 minst 1920x1200 tror jeg skjermen min er oppløst til. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 1920x1200 Droppet copyright, men spør om lov hvis det skal brukes til noe annet enn bakgrunn på din egen private PC. Lenke til kommentar
heymyfriends.com Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Angående skyggen så prøvde jeg uten noe skygge fra kroppen, men følte bilde ble VELDIG tamt og kjedelig i forhold. Jeg og fotolæreren min var enige om dette. Jeg er enig om dette og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå