provolone Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 hei fikk pluttseligt trøbbel med mtu`en(enn hva det er). står at det kreves minimum 1364 el noe sånt, men routeren min står jo på 1500. hva kan være problemet da?'på forhånd takk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 hvis du plutselig fikk problem, så trenger modemet ditt en omstart eller at xboxlive er litt nede. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 har restartet det som finns av nett-relaterte produkter i huset her. har vært problematiskt ett par uker(?)nå, så jeg tror ikke det er problemer medxlive Lenke til kommentar
provolone Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 vekker til live denne posten igjen. har stadigt vekk diverse problemer med xbox-live. varierer mellom mtu-settings are to low, og nat type strict-greiene. har vært innom portforward.com, og sett diverse youtube-videoer, men ingenting har fungert mer en ett par timer... bruker en dlink dir-635, og nextgentel som leverandør... WTF?? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har du åpnet portene som Xbox Live bruker? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 jepp, tror eg hvertfall... http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DIR-635/Xbox_Live_360.htm har gjort dette blant annet... takk for svar forresten. virker som om det ikke er noe særlig kompetanse for emnet på dette forumet, mtp mange visninger, men få svar... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) husk at porter må åpnes på både modem og den dlinken din. Har du ingen mulighet til å unngå å bruke d-link ruteren? f.eks koble deg direkte til modem eller koble deg til en pc som er koblet direkte til modem? Endret 15. januar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
provolone Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 kan desverre ikke det. han jxxxn som jeg kjøppte leiligheten av, fjernet kablene som kom inn da han pusset opp gangen. bor i ett type rekkehus. står router på loftet som alle er tilkoblet. der har jeg dlinken....(1 etg opp) lurte på om jeg skulle kjøpe meg sånn nett via strømnettet, men på komplett sa de at det ikke var å annbefale når det måtte over forskjellige strømkretser. NETGEAR Universal WiFi Range Extender -holder på å prøve en slik en nå, men der er det em eller annen "iq-test" underveis som jeg ikke finner ut av Lenke til kommentar
provolone Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 sånn litt off topic, noen som kan forklare meg hvorfor jeg kan spille modern warfare 2, men ikke black ops? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 skal vi se.. er helt blank på hva jeg skal gjøre nå. modemet er en THOMSON ST546. har åpnet en egen port til xbox på den via denne guiden: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/ST546/ST546index.htm , og la til dlinken til slutt, som er koblet til denne. så har jeg gjort det samme med dlinken: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DIR-635/Xbox_Live_360.htm begge routerene har en mtu som er satt til 1500, men får alikevel samme jævla feilmeldingen. noen som kan gi meg ett clue om hva som er galt? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 rart. innstalerte spillet på harddisken, og nå har det funket en halv time. still playing... Lenke til kommentar
provolone Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 for helvete. back normal mtu-crap igjen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 for helvete. back normal mtu-crap igjen prøv å bytt ruter, (for helvete) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå