gammalerik Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Mye snakk om "fri bruk" her. Men ser man bort fra lokkekampanjer med fri bruk ut 2010 som "sjakk matt", "superdeal" etc, hvilke operatører har ubegrenset fri bruk på regulære abb.? Selv har jeg mobilsurf large fra Tele2 til 169 pr mnd som inkluderer bruk av 1 GB/mnd. Men så snart gigabyten er oppbrukt må man ut med kroner/MB igjen. En helg på hytta med nettradio og spotify så er man allikevel underlagt heroinpris. Noen som tilbyr total, ubegrenset fri bruk for fast månedspris? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 De fleste operatører tilbyr fri bruk såvidt jeg vet. Jeg har Chess Surfking som tillegg til abbonnementet (koster 249,- i måneden) og det gir fri bruk, men nedsatt hastighet når man passerer 6GB på en måned. Ellers kan man sy sammen en pakke som inkluderer fri bruk. F.eks. ChessOn Flex. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 og med chess on flex så får man chess surfking til 129kr tror jeg det var. selv bruker jeg mobilen minimalt til surfing, da er går ufattelig tregt å surfe på sidene. HTC Hero er ikke noe kjapp akkurat. håper det endrer seg når jeg får DHD'n en gang i en ikke så altfor fjern fremtid ... Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jepp, med ChessOn Flex er det halv pris på Surfking frem til mars neste år. Du vil nok merke stor forskjell fra en Hero til en DHD. Med en god gammel Desire går internett smooth som smør, og en HD skal være enda litt raskere Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har en Samsung Galaxy S. Har med den et OneCall med 50 MB til en pris av 25 kr. Ellers er det 1 kr per MB. Surfer for ca. 150 MB i måneden. Med WIFI, er det ca. 2 GB per måned. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 På nett daglig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er jo (be)vist at android brukere er mer på nettet. Dokumentasjon? Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Bruker nettet noen ganger i uken. Pleier og sjekke Facebook og Diskusjon.no i ny og ne på mobilen. Lenke til kommentar
Yhaeve Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Har abo fra chess, bruker internett på tlf daglig, er oppe i rundt ca.400mb denne mnd Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Bruker datatrafikk til apps, sjekking av faste nettsider daglig og sider når jeg har brukt for info og slikt, i tillegg til internettradio. Så det går nok noen GB i måneden. Spotify bruker jeg lokalt. Har MBB Total med 10GB maksgrense, føler ikke at jeg trenger bekymre meg noe særlig da. Kjekt å ha mobilen, laptopen og en eventuell padde på samme "linje". edit: leif Endret 27. november 2010 av Narrie Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Årsaken er jo enkel. Alle jenter og sauer som SKAL ha iphone, uten å ha interessen av noe annet enn itunes og sms. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg