Peroy Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kun hver femte smarttelefon-eier går på nettet ukentlig. Les mer Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruker nettet endel av og til gjennom WiFi. Veldig sjeldent og bare i tillegg med GPS for å finne fram. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruker nett ja. Kjøpte meg data abo. når jeg skaffet min Wildifre. Lite vits egentlig å ha smart telefon om du ikke tar nytte av de fleste nettbaserte funksjonene. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 bruker ofte internett på mobilen, men må nesten prøve å få minst mulig trafikk. Det koster 9,50 pr mb, som er alt for mye. Blir nok internett abo til neste mobil. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 100 kroner for 500 MB fra telenor i måneden for min del. Pittelite for mer enn nok. Denne månen har jeg ikke brukt mer enn 250 MB med data . Tror sannelig jeg må bruke opp det siste på spotify syncorniseringer Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Etter at jeg fikk ubegrensa internet fra OneCall med gavepakka dems, har jeg satt ny rekord og brukt over 300MB hittil denne måneden! Mye av det gikk nok til nettradio. Tidligere har jeg holdt meg under 50MB og man kommer veldig langt med det synes jeg, om man bare er bevist på bruken. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Da jeg brukte nettradio hver dag på jobben i tillegg til surfing, var jeg oppe i over 5 GB pr. Mnd. Nå har jeg 500 MB inkludert hver måned, men det er ikke så mange dagene det holder enda det brukes bare til surfing. Heldigvis er det makspris på ti kroner dagen Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Med tanke på at mobilens slagord er "Web meets phone" så er det vel ikke noe poeng å ikke bruke nettet. 1 kr pr mb er ikke så ille Lenke til kommentar
Inaktiv_bruker1123 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg har en Nokia E65 med OneCall "gavepakken", så jeg har i utgangspunktet fri databruk ut året - men selv om jeg har dette surfer jeg kun med mobilen på WLAN. Mail, Google Maps vær sjekker jeg ofte med GPRS, selv om jeg er like i nærheten av mine kjente WLAN. Før jeg fikk "gavepakken" ble det verken særlig mange MB eller kr i måneden totalt. Ellers kan jeg jo nevne at jeg ca er den eneste 24-åringen som ikke er medlem på Facebook. Om jeg hadde vært avhengig av å laste ned og kommentere bilder mens jeg satt på bussen eller var på butikken, så hadde jo det økt databehovet med mange tusen prosent.. Endret 25. november 2010 av ch4mp1gn0n Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Mobildata er alt for dyrt i Norge. Men er på nett via telefonen så og si hele dagen via Wlan stort sett overalt. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruker også mobilen lite til surfing, men det hender... Syns det er mye bedre å vente til man kommer hjem og surfe på nettet på en stor skjerm der Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruker wifi på mobilen hver eneste dag. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har onecall og 1kr per MB. Bruker nettet daglig, men kun til å lese forumet/facebook/reddit. Ingen store nedlastinger, og jeg har vanligvis bilder avslått. Bruker vanligvis rundt 60-70 MB per måned. Oppdaterer også vær og slikt på htc-sense, samt facebook-statuser automatisk hver andre time. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg er inne på nettet daglig med mobilen min, men kun under WiFi hjemme, og/eller skolen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruker vel stort sett apps og ikke nettleseren, men om jeg sitter og venter på noe/noen så leser jeg gjerne nettaviser. Ellers så googler jeg litt av og til. Har 500 MB inkludert i abonnementet mitt, så tenker aldri over om jeg er på mobilnettet eller wifi. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 125kr fastpris med Netcom er vel ikke dyrt ? Da kan jeg sende så mange meldinger via e-post og andre tjenester jeg bare orker. Bruke mobilen som Wifi modem osv Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bruker veld rundt 6-700 mb per månede med Chess sjakk matt på min Nexus One Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Når jeg gikk til innkjøp av min HTC Desire så kjøpte jeg de med 1GB pakken til Tele2 - har faktisk brukt over 700MB på en måned.. Men så er jeg raus og da, bruker ikke wifi pga jeg har denne pakken Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg er en av de som ikke bruker nettet på mobilen ukentlig. Men jeg synes det er viktig å ha mulighetene de gangene jeg trenger det. Husk at telefonen ikke er en primær surfeenhet, men en fin backup i nøden. F.eks på reise, møter, besøk, i naturen, i setet på bussen etc. Plasser man ikke drasser med seg PC eller det er for tidkrevende eller unødvendig å dra opp den bærbare PCen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Så langt i november har jeg brukt 560 MB, noe som har kostet meg nøyaktig 0 kroner takket være Chess Sjakk Matt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg